اتحادیه اروپا مقصر بحران هزاران مهاجر است

© Sputnik / Mikhail Metsel  /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین
پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
پوتین: اتحادیه اروپا شرایطی را ایجاد کرده است که صدها هزار مهاجر به طرف شان حرکت کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، در مورد وضعیت پناهجویان در سرحدات پولند و بلاروس بیان داشت: کشورهای اروپایی خود شرایطی را برای هجوم مهاجرین ایجاد کرده اند.
وی افزود: اروپایی ها به دلایل سیاسی، نظامی و اقتصادی خودشان مقصرند. خودشان شرایط را فراهم کردند که صدها هزار نفر به سمت اتحادیه اروپا بروند و حالا آنها دنبال مقصر می گردند تا خودشان را تبرئه کنند. خود آنها مسئول رویدادهای هستند که اکنون در حال وقوع است.
قوای دافع هوا بلاروس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2020
سناریوی جنگ پولند با بلاروس+ویدیو
پوتین تاکید کرد که روسیه "مطمعناً هیچ ارتباطی با این بحران ندارد" و همه اتهامات علیه ما پوچ است، اروپایی ها باید به مسائل داخلی خود بپردازند و آنها را به عهده کسی نیندازند.
رئیس جمهور روسیه همچنین از اشاره به نقش شرکت هوانوردی آئروفلوت در بحران به وجود آمده در چارچوب تحریم های احتمالی اروپا متعجب شد.
رئیس دولت روسیه اظهار داشت: آئروفلوت ما چه ربطی به آن دارد؟ آیا حداقل یک طیاره آئروفلوت کسی را (از پناهجویان به بلاروس) منتقل کرده است؟ ما با آنها چه کار داریم؟ یک بار دیگر تکرار می کنم: این اقدام انداختن تقصیر بر دیگری است.
این هفته گروه بزرگی از پناهجویان که اکثراً کُرد بودند از طریق بلاروس به سرحد بلاروس رفتند تا وارد اتحادیه اروپا شوند. حدود دو هزار نفر در مقابل موانع توقف کردند، آنها یک کمپ خودجوش در نزدیکی پوسته سرحدی بروزگی در منطقه گرودنو ایجاد کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала