Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسطوره رئال: جای آسنسیو بودم، به آرسنال می‌رفتم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر Russia Soccer Champions League CSKA - Real
Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
استیو مک‌ منمن هافبک انگلیسی سابق رئال مادرید می‌گوید که اگر او جای مارکو آسنسیو بود، به آرسنال می‌رفت.
به گزارش اسپوتنیک، مارکو آسنسیو، دو فصل قبل یکی از ستاره‌های درخشان رئال مادرید بود و در محور توجه زیدان قرار داشت. اما رفته رفته به فراموشی سپرده شد و به دلیل مصدومیت و تعدد بازیکنان در خط حمله رئال او به نیمکت تبعید شد.
Marco Asensio (Real Madrid) entre la defensa del Alcoyano en Copa del Rey - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.11.2021
ورزش
حالا یا هرگز؛ روزهای خوش آسنسیو بر می‌گردد؟
با روی کار آمدن کارلو آنچلوتی شرایط برای این بازیکن بیشتر از گذشته دشوار شده و وی در برنامه‌های سرمربی ایتالیایی نقشی ندارد.
با این وجود او مشتریانی در انگلیس و ایتالیا دارد اما خودش دوست دارد تا در رئال بار دیگر توانایی‌هایش را ثابت کند و به ترکیب ثابت باز گردد.
برخی‌ها با این ایده آسنسیو مخالف اند و به وی پیشنهاد می‌کنند تا از فرصت پیش آمده استفاده کند و راهی تیمی دیگری شود.
یکی از این افراد، استیو مک‌ منمن هافبک انگلیسی سابق رئال مادرید است و این بازیکن سابق فوتبال از آسنسیو می‌خواهد تا به پیشنهاد آرسنال توجه کند.
مک منمن در این مورد به خبرنگاران گفت:" آسنسیو در رئال به اندازه کافی بازی نکرده است. شهرتش احتمالا دو سال پیش خیلی بهتر بود، زمانی که برای اولین بار بحث حضورش درفوتبال انگلیس مطرح شد. اما از آن زمان مصدوم بوده است و رئال مادرید تیم چهار سال پیش نیست و سطحش افت کرده است. همه چیز به این بستگی دارد که خود آسنسیو می‌خواهد چه کار کند و بحث دیگر این است که رئال مادرید می‌خواهد چه کار کند. این که آیا می‌خواهند امباپه را بخرد یا به دنبال جذب هالند هم است. این‌ها روی تصمیم آسنسیو نقش دارد."
وی در ادامه افزود:" اگر جای او بودم، به آرسنال می رفتم. اوبامیانگ به پایان فوتبالش رسیده و لاکازت هم به پایان قراردادش رسیده است. آسنسیو می‌تواند در باشگاهی باشد که احتمالا افتخار بیشتری به بازی کردن در آن نصیبش خواهد شد. فکر می کنم که بازیکنی است که در مدل آرسنال است، مثل اودگارد مفید خواهد بود."
مک منمن در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که میلان و یوونتوس نیز به این بازیکن علاقه دارند و می‌خواهند وی را جذب کنند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала