Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اهداف زمستانی بارسا؛ دومین خرید ژاوی چه کسی خواهد بود؟ (عکس)

© AFP 2023 / LLUIS GENEژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، دوری طولانی مدت سرخیو آگوئرو و مارتین برایت‌ویت از میادین و همچنان نداشتن یک وینگر توانا که بتواند از جناحین خط دفاع حریف را تهدید کند، سبب شده تا ژاوی سرمربی جدید بارسلونا، به فکر جذب مهاجم در زمستان باشد.
این سرمربی جوان که به تازگی مسئولیت هدایت بلوگرانا را به عهده گرفته‌است، چند مهاجم را که در زمستانی قابل دسترس خواهند بود، شناسایی کرده و از مدیران ارشد باشگاه خواسته است تا زمینۀ جذب آن‌ها را فراهم سازد.
براساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، ژاوی 5 مهاجم را در نظر دارد و می‌خواهد یکی و یا دو تا از آن‌ها را در زمستان جذب کند.
ستاره‌هایی چون ادینسون کاوانی از منچستریونایتد، دنی اولمو از لایپزیگ، تیمو ورنر از چلسی، رحیم استرلینگ و فران تورس از منچسترسیتی، گزینه‌های ژاوی برای تقویت خط حمله اند.
در این میان جذب استرلینگ به صورت قرضی و با بند خرید دائمی و به خدمت گرفتن کاوانی بیشتر از سایر گزینه‌ها ممکن به نظر می‌رسد و بارسا می‌تواند در زمستان این دو بازیکن را به خدمت بگیرد.
سه گزینه‌ دیگر نیز قابل دسترس خواهند بود، اما به نظر نمی‌رسد که باشگاه‌های شان به جدایی آن‌ها در زمستان موافقت کنند.
گفته می‌شود که بارسلونا به دنی اولمو بیشتر از سایر گزینه‌ها علاقه دارد و ژاوی هرناندز نیز خواهان بازگرداندن این ستارۀ پرورش یافتۀ لاماسیا است.
بارسا در حالی به این بازیکنان علاقه نشان داده است که اخیراً دنی آلوز را به صورت رایگان جذب کرد و این بازیکن برازیلی نخستین خرید ژاوی در بارسلونا لقب گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала