Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنهایی بنزما و وینیسیوس در گل‌زنی برای رئال؛ کارلتو باید فکری کند

© REUTERS / Kai Pfaffenbach بنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
کریم بنزما و وینیسیوس جونیور ستاره‌هایی هستند که این فصل زوج فوق العاده را برای رئال تشکیل داده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک؛ کریم بنزما و وینیسیوس جونیور در این فصل به عنوان یکی از زوج‌های بزرگ در فوتبال قاره سبز ظاهر شده‌اند. مُهاجم فرانسوی بهترین لحظات دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند و در 33 سالگی در حالی یکی از افراد مورد نظر برای کسب توپ طلای بعدی است که ستاره برزیلی فصل انفجاری خود را تجربه می‌کند.
عملکرد هر دو بازیکن باعث شده که برخی از کاستی‌های شاگردان کارلو آنچلوتی را پنهان کرده است. در حالی‌که این تیم در مصاف با تیراسپول (مهمان) و اینتر میلان در سانتیاگو برنابئو بازی خواهد کرد.
با این حال، سرمربی ایتالیایی باید وابستگی گلزنی تیم‌اش به بنزما و وینیسیوس که 23 گل از 37 گل این فصل رئال مادرید در لیگ (28) و لیگ قهرمانان (9) را زده‌اند، برطرف کند. ستاره فرانسوی (14) و بازیکن برزیلی (9) گل زده‌اند و هر دو 63 درصد از گل‌های رئال را به ثمر رسانده‌اند، رقمی که نشان می‌دهد در نبود این دو بازیکن رئال مادرید در زدن گل دچار مشکل می‌شود.
برای یافتن بهترین گلزن بعدی رئال مادرید پس از بنزما و وینی، باید به سراغ مارکو آسنسیو رفت که در این فصل سه گل دارد، سه گلی که در بازی لیگ مقابل مایورکا زده است.
بعداً در لیست، رودریگو نویسنده دو گل، هر دو در لیگ قهرمانان اروپا ظاهر می‌شود. از آنجا، بقیه گلزنان مادرید یک گل را اضافه می‌کنند. (ناچو، کارواخال، آلابا، لوکاس واسکز، کاماوینگا، کروس، ایسکو و بیل)
مشکل اضافه شده برای آنچلوتی این است که خط دفاعی و مرکز زمین به سختی در گلزنی تیم رئال با هم همکاری می‌کنند. مدافعان تنها 3 گل دارند (ناچو، کارواخال و آلابا)، همچنان هافبک‌ها (کاماوینگا، ایسکو و کروس)، در حالی‌که مهاجمان 31 گل از 37 گل مادریدی را به ثمر رسانده‌اند که 83 درصد از کل 17 درصد را به خود اختصاص داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала