تیرباران دو معدن‌کار در بغلان از سوی افراد ناشناس

© @https://twitter.comبغلان
بغلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
شماری از کارگران معدن زغال سنگ در ولسوالی تاله‌وبرفک ولایت بغلان می‌گویند که افراد مسلح ناشناس یک معدنچی را در این ولسوالی کشته‌اند.
به گزارش اسپوتنیک،  به نقل از "اطلاعات روز" شماری از کارگران معدن زغال سنگ در ولسوالی تاله‌وبرفک ولایت بغلان می‌گویند که افراد مسلح ناشناس یک معدنچی را در این ولسوالی کشته‌اند.
در پی تیر اندازی افراد مسلح ناشناس، یک کارگر معدن زغال سنگ در تاله‌ و برفک بغلان جان باخته و یک تن دیگر به شدت زخمی شده است.
منابع در ولسوالی تاله و برفک ولایت بغلان که نخواستند هویت‌شان فاش شود، امروز (دوشنبه، 24 عقرب) به رسانه ها گفتند که این رویداد سه روز پیش در نزدیکی «بازار تاله» در ولسوالی تاله‌وبرفک رخ داده است.
منابع می‌گویند افراد که در اثر تیر اندازی افراد ناشناس کشته و زخمی شده‌اند، باشندگان ولایت‌های بامیان و دایکندی می‌باشند.
همچنین معدنچی دیگر نیز از ناحیه‌ی چشم زخمی شده است. او برای درمان به شفاخانه‌ی «ایمرجنسی» در کابل منتقل شده است. این فرد از ولسوالی شهرستان ولایت دایکندی است.
کارگران می‌گویند به‌دنبال وقوع این رویداد، تمامی کارگران معدن زغال سنگ، کارشان را به‌دلیل تهدیدات این افراد ترک کرده‌اند.
هنوز مسئولیت این رویداد را شخص و یا گروهی به عهده نگرفته است. اما طالبان گفته‌اند که در این منطقه گروه داعش حضور و فعالیت دارد.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала