Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخواست فوری ژاوی از مدیران: با این دوستاره هر چه زودتر تمدید کنید

© REUTERS / Kai Pfaffenbachژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري
ژاوی هرناندز تشافي هيرنانديث مدرب نادي السد القطري - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا خواستار تمدید فوری با دو ستاره جوان تیمش شده است و از مدیران باشگاه‌ می‌خواهد تا گاوی و آرائوخو را حفظ کنند.
به گزارش اسپوتنیک، این روزها در فوتبال اسپانیا صحبت از درخشش جوان 17 ساله در ترکیب بارسلونا و لاروخا است و نام پابلو گاویرا ملقب به گاوی، پدیده جوان بلوگرانا به کرات از رسانه‌ها شنیده می‌شود. 
رافینیا بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
ورزش
جواهر جدید خط میانی بارسا؛ گاوی جانشین ژاوی
گاوی با نمایش تاثیرگذار و درخشش در خط میانی بارسا و تیم ملی اسپانیا، توجه‌ها را به خود جلب کرده و تیم‌های بزرگ و مطرح اروپایی در تلاش اند تا وی را جذب کنند.
ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا که روی این بازیکن جوان حساب ویژه باز کرده، از این موضوع آگاه است و به همین دلیل از مدیران ارشد باشگاه خواسته تا هر چه زود قرارداد این بازیکن جوان را تمدید و بند فسخ قراردادش را افزایش دهند.
قرارداد فعلی گاوی با بارسا یک سال و نیم دیگر اعتبار دارد و بند فسخ آن 50 میلیون یورو است که با توجه به استعداد فوق‌العاده‌اش هر باشگاهی خواهان پرداخت آن خواهد بود.
ژاوی همچنان از مدیران باشگاه خواسته است تا قرارداد رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای تیمش را نیز تمدید کنند زیرا او نیز مدافع خوبی است و نقش کلیدی در برنامه‌هایش خواهد داشت.
قرارداد رونالد آرائوخو تا سال 2024 با کاتالان‌ها اعتبار دارد و مبلغ فسخ آن 500 میلیون یورو می‌باشد.
ژاوی در حالی خواهان تمدید با دو ستاره تیمش شده است که اخیراً لاپورتا قرارداد فاتی، پدری و نیکو گونزالس را تمدید کرد و نگرانی‌ای بابت آینده این ستاره‌ها وجود ندارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала