رزمایش مشترک ارتش قزاقستان و ازبکستان در نزدیکی مرز با افغانستان

© Photo / Ali Ahmadian رزمایش مشترک ارتش قزاقستان و ازبکستان در نزدیکی مرز با افغانستان
 رزمایش مشترک ارتش قزاقستان و ازبکستان  در نزدیکی مرز با افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
ارتش قزاقستان و ازبکستان رزمایش هایی را در نزدیکی مرز با افغانستان انجام خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع قزاقستان اعلام کرد که رزمایش مشترک ارتش این کشور و ازبکستان از 17 تا 24 نوامبر در پایگاه آموزشی ترمز در منطقه سرخاندریا در جنوب ازبکستان و هم مرز با افغانستان برگزار می شود.
امریکا ترجمانان افغانستانی را به طور کوتاه مدت در تاجیکستان، قزاقستان و ازبیکستان جا به جا می کند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.07.2021
امریکا ترجمانان افغانستانی را به طور کوتاه مدت در تاجیکستان، قزاقستان و ازبیکستان جا به جا می کند
در بیانیه مطبوعاتی وزارت دفاع قزاقستان آمده است: هدف از این مانورهای مشترک افزایش سازگاری و سطح تعامل نیروهای مسلح دو کشور برادر در راستای حل وظایف مشترک می‌باشد.
در این رزمایش بیش از 100 نظامی از طرف قزاقستان شرکت خواهند کرد، همچنین گفته می شود که در تمریناتت جنگنده های چند منظوره Su-30SM، هواپیماهای ترابری نظامی S-295، هواپیماهای بدون سرنشین تاکتیکی شرکت خواهند کرد.
 در خبرنامه وزارت دفاع قزاقستان آمده است که وظایف آموزشی رزمی یگان‌های قزاقستان شامل انجام عملیات جستجو و شناسایی، تمرین اقدامات واحدهای گارد رزمی در انهدام دسته‌های پیشروی دشمن، دفع تهاجمی و متعاقب آن حذف تشکل‌نیروهای مسلح غیرقانونی، انتقال مجروحان و تجهیزات از میدان نبرد از میدان، می باشد.    
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала