Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست پرتگال در شب اشتباهات مرگبار خط دفاعی + عکس

© REUTERS / FRANCK FIFEرونالدو بازیکن منچستریونایتد
رونالدو بازیکن منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
پرتگال در شبی که در نیمه اول دو اشتباه مرگبار رقم خورد، برابر مهمان‌اش تن به شکست تلخ داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ تیم‌های ملی پرتگال و صربستان شب قبل در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار را سلسائوی اروپا با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد.
دو کشور که رقابت شانه به شانه‌ای برای صدرنشینی گروه، نیمه اول با تساوی 1 بر 1 پایان یافت.
45 دقیقه اول شاهد دو اشتباه جدی بودیم که زمینه ساز هر دو گل بازی شد. جایی که نمانیا گودلج در دقیقه 3 بازی روی اشتباه در نزدیکی محوطه جریمه خودی توپ را از دست داد و همین توپ به رناتو سانچز رسید تا هافبک پرتگال در موقعیت تک به تک دروازه صربستان را باز کند.
در ادامه و در دقیقه 33 یاران رونالدو روی مهار عجیب دروازه‌بان شان اشتباه حریف را مرتکب شدند تا شوت نه چندان محکم تادیچ از داخل محوطه جریمه آرام آرام از خط دروازه‌ عبور کند و تلاش دروازه‌بان پرتگال برای جلوگیری از این اتفاق هم هیچ حاصلی در پی نداشت.
به این ترتیب یکی از حساس‌ترین بازی‌های شب قبل مقدماتی جام جهانی در اروپا در نیمه او با دو اشتباه فاحش، مساوی به پایان رسید. در نیمه دوم دو تیم همه تلاش شان را به خرچ داند تا بتوانند حداقل از تساوی عبور کنند. تا پایان زمان معمولی بازی مساوی بود اما در نهایت در دقیقه 90 بازی، الکساندر میتروویچ، توانست دروازه پاتریسیو را باز کند و حساب کار 2-1 شد.
در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و شکست عجیب خانگی پرتگال به ثبت رسید.
با این حساب صربستان با عبور از حریف توانست که جواز حضور در جام جهانی 2022 قطر را به دست آورد اما پرتگال اکنون برای کسب سهمیه باید از مرحله پلی آف عبور کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала