Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قمار بزرگ رئال مادرید؛ فروش 6 بازیکن برای جذب یک ستاره + عکس

© AFP 2023 / JAVIER SORIANOلوکا یوویچ
لوکا یوویچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
رئال مادرید تصمیم دارد برای جذب کلیان امباپه، 6 ستاره تیمش را به فروش برساند تا هزینۀ جذب ستاره فرانسوی تأمین شود.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال مادرید مدت طولانی است که سخت به دنبال به خدمت گرفتن کیلیان امباپه از پاریسن‌جرمن و در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، سه پیشنهاد به این باشگاه فرانسوی ارائه داده که هر دو رد شده است.
 پیشنهاد اول 160 میلیون یورو و پیشنهاد دوم 170 میلیون یورو به علاوه 10 میلیون یورو پاداش‌ها و پیشنهاد سومی نیز به ارزش 200 میلیون یورو در نظر گرفته شده بود اما پی‌اس‌جی در برابر هر سه پیشنهاد قاطعانه ایستاد و اجازه جدایی به ستاره‌اش نداد.
 کلیان که تا پایان فصل با پی‌اس‌جی قرارداد دارد، اگر مایل به تمدید نباشد، احتمالا در زمستان از پی‌اس‌جی جدا خواهد شد، زیرا مدیران باشگاه وی را در تابستان آینده به صورت رایگان از دست خواهند داد.
با توجه به همین موضوع سران رئال مادرید خود شان آماده می‌سازند تا در زمستان بار دیگر برای جذب امباپه اقدام کنند و وی را به خدمت بگیرند.
رئال برای تأمین هرینۀ جذب امباپه، در نظر دارد تا 6 ستاره خود را به فروش برساند تا ضمن رهایی از شر دستمزد این بازیکنان، جای برای دستمزد هنگفت ستاره فرانسوی باز کند.
ستاره‌هایی چون یوویچ، بیل، مارسلو، وایخو، ایسکو و ادن‌ هازرد، در فهرست فروش رئال مادرید قرار دارند و این باشگاه در صورت دریافت پیشنهاد جذاب این بازیکنان را خواهد فروخت.
رسانه‌های اسپانیایی این اقدام رئال مادرید را قمار بزرگ عنوان کرده‌اند و پرز را به فدا کردن 6 ستاره برای جذب یک ستاره متهم می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала