Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی آمادۀ فروش پولیسیچ؛ دومین آمریکایی به بارسا می‌آید؟

© AP Photo / Andy Rainپولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021.
پولیشیچ بازیکن چلسی Manchester City's Rodrigo, left, challenges Chelsea's Christian Pulisic during the English Premier League soccer match between Chelsea and Manchester City at Stamford Bridge, London, England, Sunday, Jan. 3, 2021. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
عضو شوید
باشگاه چلسی آماده است تا به کریستین پولیشیچ را در زمستان به فروش برساند و این می‌تواند برای بارسا که به دنبال این بازیکن است، خبر خوبی باشد.
پولشیچ-بازیکن چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.09.2020
ورزش
پولیسیچ می‌تواند برای بارسا و رئال به میدان برود + عکس
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در تلاش است تا رحیم استرلینگ را در زمستان به صورت قرضی و با بند خرید دائمی به خدمت بگیرد و در حال حاضر شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد.
این تیم در صورت ناکامی در جذب استرلینگ، به دنبال سایر گزینه‌ها خواهد رفت و یکی از بازیکنان مورد نظر کریستین پولیسیچ وینگر آمریکایی چلسی است.
طبق گزارش ال ناسیونال، چلسی به دلیل حضور حکیم زیاش، هادسون اودوی، تیمو ورنر، لوکاکو و کای هاورتز نیازی به پولیسیچ ندارد و توخل با وجود داشتن رابطه خوب با این ستاره آمریکایی آماده فروش وی است.
بارسلونا به دلیل مصدومیت عثمان دمبله، آنسو فاتی، مارتین بریتویت و بیماری قلبی سرخیو آگوئرو به دنبال گزینه‌ای برای تقویت خط حمله در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی است و پولیسیچ می‌تواند مناسب‌ترین گزینه برای این تیم محسوب شود.
در صورتی که بارسا موفق به جذب پولیسیچ شود، این بازیکن دومین آمریکایی بارسا پس از سرجینیو دست خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала