Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید در جنوری سراغ ستاره پی‌اس‌جی نمی‌رود

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2021
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید قصد ندارد در پنجرۀ نقل وانتقالات زمستانی سراغ مهاجم پاری‌سن‌جرمن برود.
به گزارش اسپوتنیک، کیلیان امباپه آخرین فصل حضور خود در پاری‌سن‌‌جرمن را پشت سر می گذارد و در صورت عدم تمدید می تواند در جنوری به شکل آزاد با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
ورزش
ترفند جدید مادرید برای رئالی کردن امباپه
در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» خبر داده که سران رئال مادرید قصد ندارند در زمستان برای خرید امباپه تلاش کنند. در صورتی که امباپه در هفته های آینده قراردادش را با باشگاه پاریسی تمدید نکند، از اول جنوری سال 2022 می تواند آزادانه با باشگاه های خواهانش مذاکره کند.
طبق این گزارش، سران رئال مادرید قصد دارند در مورد جذب امباپه صبوری به خرج دهند تا در تاریخ 30 جون و پایان قرارداد این بازیکن، او را به طور رایگان جذب کنند.
سران باشگاه مادریدی از علاقه این ستاره به حضور در برنابئو خبر دارند و او را مهره‌های اساسی در پروژه های آینده باشگاه خود می دانند زیرا او بازیکنی جوان است و آینده ای درخشان در پیش دارد. به همین خاطر می توان با اطمینان گفت رئالی ها در زمستان پیشنهادی برای جذب مهاجم فرانسوی نخواهند داد.
این در حالی است که ام باپه در روزهای اخیر گفته بود که از حضور در پارک دو پرنس خوشحال است اما نمی داند چه چیزی در آینده انتظارش را می کشد.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала