رهبرکوریای شمالی پس از یک ماه، دیده شد + تصاویر

© REUTERS / KCNAرهبرکوریای شمالی پس از یک ماه، دیده شد
رهبرکوریای شمالی پس از یک ماه، دیده شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2021
عضو شوید
رسانه های کوریای شمالی پس از یک ماه از حضور علنی رهبر این‌کشور در انظار عمومی گزارش داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه دولتی پیونگ‌یانگ از بازدید، کیم جونگ اون، رهبر کوریای  از شهر جدیدی که در نزدیکی مرز چین و یک کوهستان مورد احترام خانواده او ساخته شده است، خبر داد و این اولین حضور علنی او در بیش از یک ماه گذشته است.
این خبرگزاری دولتی، اشاره‌ای به تاریخ انجام این بازدید نکرده است اما این اولین گزارش از فعالیت علنی او پس از 35 روز به شمار می‌رود. این طولانی‌ترین غیبت او از سال 2014 به شمار می‌رود.   
غیبت کیم جونگ اون از انظار عمومی، معمولا شایعاتی را درباره وضعیت جسمانی یا مکان حضور او در پی دارد. سازمان اطلاعات کوریای جنوبی ماه گذشته اشاره کرد که او هیچ مشکل جسمانی‌ای ندارد.
براساس این گزارش، تازه‌ترین بازدید کیم جونگ اون با هدف نظارت بر فاز سوم و پایانی ساخت‌وساز انجام شد که قرار است پایان امسال و بعد از مدت‌ها تعلیق که حاصل تحریم‌های بین‌المللی و پاندمی کروناست، تکمیل شود.
این شهر در حال توسعه واقع در شمال کوریای، در نزدیکی کوهستان «پائکتو» واقع است که مکان مقدسی به شمار می‌رود و خاندان کیم مسیرهای آنجا را تحت کنترل دارد و خود کیم جونگ اون هم بارها از سال 2019 به آنجا سر زده است. خبرگزاری دولتی کوریای شمالی از این شهر به عنوان «مظهر تمدن مدرن» یاد کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала