واکنش ستاره بارسا به لغو مصاحبه‌اش توسط ژاوی

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2021
عضو شوید
مدافع باتجربه بارسلونا در مورد حواشی لغو مصاحبه اخیر خود صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه، مدافع ملی پوش باشگاه بارسلونا که به تازگی از مصدومیت بازگشته است و با تیم تمرین می کند، در مورد شایعه لغو کردن مصاحبه و در مورد سرمربی جدید تیم صحبت کرد.
پیش از این شایعه شده بود که جرارد پیکه به دلیل دستور ژاوی مصاحبه خود را با رسانه ال هورمیگوئرو کنسل کرده است ، اما خود پیکه این شایعه را تکذیب کرده است.
جرارد پیکه در مورد لغو مصاحبه خود گفت :
"ژاوی حتی نمی داند که من دیدارم را با ال هورمیگوئرو کنسل کردم. مردم فقط مصرف کننده هستند (اشاره به خواندن شایعات) و می خوانند. مشکل کسانی هستند که این موارد را اختراع می کنند . مشکل همینجا است."
ستاره سابقه‌دار کاتالانی‌ها در ادامه گفت:
"وقتی قوانین وجود دارد، کار با سرمربی نباید دشوار باشد. به عنوان بازیکن، هر زمانی که در رختکن حضور داشتم و قوانین در آن رختکن حاکم بود، شرایط خوبی داشتیم. وقتی قوانین وجود نداشت، برای ما بد بود. موضوع نظم نیست، موضوع دستور است."
هفته پیش و در بدو ورود ژاوی اعلام شد که مصاحبه جرارد پیکه با برنامه ال هورمینگرو لغو شده و بسیاری این تصمیم را اولین قدرت نمایی سرمربی جدید در نوکمپ و حتی نشانه ای از تمایل او به قطع همکاری با این بازیکن در پایان فصل دانستند، اکنون اما پیکه مدعی شد خودش تصمیم به لغو برنامه گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала