Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدشانسی برازیل؛ نیمار غایب بزرگ در دیدار حساس با آرجنتین

© REUTERS / RICARDO MORAESنیمار Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts
نیمار  Copa America 2021 - Semi Final - Brazil v Peru - Estadio Nilton Santos, Rio de Janeiro, Brazil - July 5, 2021 Brazil's Neymar reacts - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2021
عضو شوید
ستاره تیم ملی فوتبال برازیل شانس حضور در دومین سوپرکلاسیکوی فوتبال ملی آمریکای جنوبی را به دلیل مصدومیت از دست داد.
به گزارش اسپوتنیک،  تیم ملی فوتبال برازیل در حساس‌ترین بازی انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی باید به مصاف آرجنتین برود.
Бразильский футболист Неймар после Кубка Америки в Рио-де-Жанейро  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2021
ورزش
حضور عجیب نیمار در تمرینات برزیل + عکس
نیمار به دلیل احساس ناراحتی از ناحیه ران پای چپ در تمرینات روز گذشته (دوشنبه) تیم ملی برازیل اردوی این تیم را در آستانه مصاف بامداد فردا با آرجنتین ترک کرد و به فرانسه بازگشت.
در بیانیه فدراسیون فوتبال برازیل آمده است که نیمار از ناحیه زانو احساس درد می‌کند و به همین خاطر بازی برابر آرجنتین را از دست داد.
پیش از این نگرانی‌هایی هم درباره احتمال عدم حضور لیونل مسی در این بازی وجود داشت اما حضور ستاره پاری‌سن‌جرمن‌ در بازی قبلی آلبی‌سلسته برابر اروگوئه نشان داد که کاپیتان آرجنتینی‌‌ها می‌‌تواند مقابل برازیل هم بازی کند.
برزیل با 34 امتیاز صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده است این درحالی است که آرجنتین با 28 امتیاز در رده دوم است و برای صعود باید برازیل را شکست دهد.
این بازی فردا صبح ساعت چهار به وقت افغانستان برگزار می‌شود.
 
 
 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала