تجارت ارزهای دیجیتال در ایالات متحده دشوارتر شده است

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر اسعار عددی دول مختلف میتوانند سلطه امریکا را نقش بر آب سازند
اسعار عددی دول مختلف میتوانند سلطه امریکا را نقش بر آب سازند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2021
عضو شوید
در ایالات متحده، کارگزاران و اپراتورهای رمزنگاری مجبور خواهند شد که مالیات خود را گزارش بدهند.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ می نویسد، قانون جدید در مورد تامین مالی پروژه های زیرساختی، که توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده امضا شد، کارگزاران و اپراتورهای ارزهای رمزی را مجبور می کند تا به اداره مالیات گزارش دهند. بسیاری از سناتورها قبلاً به نفع لغو این قانون صحبت کرده بودند، زیرا تجارت پول دیجیتال را دشوارتر می کند.
بر اساس این سند، شرکت‌های ارز دیجیتال باید هر گونه تراکنش به ارزش بیش از 10000 دالر را به اداره مالیات اطلاع دهند. اکنون آنها اطلاعات مربوط به کاربران خود را به طور مساوی با سایر مؤسسات مالی به اشتراک خواهند گذاشت. تنظیم بازار ارز رمزی در قانون جدید گنجانده شد تا بخشی از هزینه های پروژه های زیرساختی را جبران کند. کمیته مشترک مالیات کنگره امریکا محاسبه کرده است که قوانین جدید در ده سال حدود 28 میلیارد دالر جمع آوری خواهد کرد.
پیش از این، این لایحه بارها مورد انتقاد سناتورها قرار گرفته بود. به عنوان مثال، سناتور پت تومی آن را "بیش از حد گران و خطرناک برای یک اقتصاد مبتکر ارز دیجیتال" خواند. به گفته مخالفان این لایحه، جمله بندی الزامات برخی از فعالان بازار را ملزم به ارائه اطلاعاتی می کند که به آنها دسترسی ندارند. به عنوان مثال، برای استخراج کنندگان و توسعه دهندگان نرم افزار، الزام به اطلاع اداره مالیات از معاملات به ارزش بیش از 10000 دالر غیر عملی است.
در روزی که رئیس جمهور امریکا قانون را امضا کرد، در 15 نوامبر، سناتور ران وایدن و سینتیا لومیس پیش نویس اصلاحات را معرفی کردند. این سند توسعه دهندگان فناوری های بلاک چین و کیف پول های ارزهای دیجیتال را از گزارش مالیاتی معاف می کند. سرمایه گذاران کریپتو از این ابتکار حمایت می کنند و استدلال می کنند که عبارت فعلی در قانون بیش از حد گسترده است و مانع رشد ارزهای دیجیتال می شود. بر اساس داده های CoinDesk، در روز اجرایی شدن این قانون، نرخ بیت کوین به شدت با 7.6 درصد کاهش به 58.67 هزار دالر رسید و به پایین ترین حد در ده روز گذشته رسید. ارزش بازار اولین ارز دیجیتال به 1.14 تریلیون دالر کاهش یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала