Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره جوان لورکوزن در رادار رئال

© REUTERS / Juan MedinaБолельщики на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Болельщики на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2021
عضو شوید
تیم فوتبال رئال مادرید به جذب فلوریان ویرتس بازیکن آینده‌دار تیم ملی آلمان و بایر لورکوزن علاقه‌مند است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از رسانه های اسپانیایی و آلمانی، فلورنتینو پرز و مدیران ارشد باشگاه رئال مادرید اسپانیا در پی درخواست کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی به منظور تقویت تیم خود در پنجره‌ی بازار نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو، به دنبال خرید و به خدمت گرفتن فلوریان ویرتس، ستاره با استعداد و جوان تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرلورکوزن خواهند بود.
بعد از درخشش تونی کروس، هافبک خوش نقش ژرمن ها در ترکیب کهکشانی های مادریدی، حالا مدیران قوهای سفید پایتخت اسپانیا وسوسه شده اند تا یک هافبک آلمانی دیگر را هم جذب و به جمع شاگردان کارلو آنچلوتی اضافه کنند.
طبق گزارش وب سایت معتبر ترانسفر مارکت، باشگاه اسپانیایی رئال مادرید قصد دارد در تابستان برای به خدمت گرفتن فلوریان ویرتس، ستاره جوان و آینده دار باشگاه آلمانی بایرلورکوزن دست به کار شود. قیمت فلوریان ویرتس در سایت ترانسفر مارکت 65 میلیون یورو می باشد.
پیش از این نیز بعضی دیگر از باشگاه های بزرگ اروپایی از کشورهایی مانند ایتالیا، انگلستان، اسپانیا و فرانسه برای به خدمت گرفتن این ستاره جوان علاقه خود را اعلام کرده بودند که با مخالفت رودی فولر، مدیر ورزشی باشگاه آلمانی مواجه شده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала