Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سرمربی انگلیس به صعود سه‌شیرها به جام‌ جهانی

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر گرت ساوتگیت
گرت ساوتگیت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی انگلیس، از بازیکنان تیمش برای صعود به جام جهانی و فینال یورو تقدیر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا دوشنبه شب با برگزاری دیدارهایی حساس پیگیری شد که در پایان انگلیس به جام جهانی رسید و ایتالیا نتوانست صدرنشین گروهش شده و سوییس تکت قطر را قطعی کرد.
تیم ملی انگلیس در یورو 2020   Soccer Football - Euro 2020 - Semi Final - England v Denmark - Wembley Stadium, London, Britain - July 7, 2021 England's Harry Kane celebrates scores their second goal with teammates  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2021
ورزش
انتخابی جام جهانی 2022 قطر؛ انگلیس مسافر قطر شد ایتالیا نه
در گروه نهم انگلیس جشنواره گل به راه انداخت و میزبانش سن‌مارینو را که در جریان بازی 10 نفره شد با 10 گل در هم کوبید تا با 26 امتیاز به جام جهانی صعود کند.
گریت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از پایان بازی گفت:
«می‌دانستیم که این بازی را خواهیم برد، اما می‌خواستیم خودمان را به چالش بکشانیم و عملکرد سطح بالایی را از خود ارائه دهیم. سال سختی از لحاظ بازی‌های انتخابی جام جهانی و مسابقات یورو 2020 بود، اما تیم ذهنیت خود را نشان داد و هر کاری که می‌توانست انجام داد، به همین خاطر بابت کاری که در طول سال انجام دادند به آنها خیلی افتخار می‌کنم.»
سرمربی سه شیرها در پایان گفت:
«ما سال سختی را به پایان بردیم که پر از سفرهای متعدد برای برگزاری رقابت‌های انتخابی جام جهانی و البته رقابت‌های جام ملت‌های اروپا بود اما روحیه تیم و تمامی کادر ما عالی بود و آنها تمام تلاش خودشان را به کار گرفتند. من به تمامی دستاوردهای این تیم در طول این یک سال اخیر افتخار می‌کنم.»
انگلیس در تابستان امسال نیز موفق شده بود به فینال یورو 2020 راه پیدا کند. هرچند در این بازی و در ضربات پنالتی برابر ایتالیا شکست خورد و دستش از جام قهرمانی کوتاه ماند اما این اتفاق موفقیت مهمی در سال‌های اخیر برای آنها به حساب می‌آمد.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала