Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رد پای «آبیدال» در قضیه حمله فیزیکی بالای ستاره تیم زنان پی‌اس‌جی

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر آبیدال
آبیدال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2021
عضو شوید
اریک آبیدال، مدافع سابق تیم ملی فرانسه و بارسلونا، قرار است توسط پولیس در رابطه به حمله به خیره حمروئی، ستاره زن پاریسن‌جرمن مورد بازجویی قرار گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، به تاریخ 4 نوامبر، خیره حمروئی بازیکن تیم زنان پاریسن‌جرمن، مورد حمله فیزیکی و خشونت آمیز گروهی از سوی افراد ناشناس قرار گرفت. در آن شب خیره در ضیافت شام بازیکنان پی‌اس‌جی در رستورانی در پاریس شرکت کرده بود که به همراه دو تن از هم تیمی‌هایش در مسیر بازگشت به خانه و قبل از رسیدن به منزلش این درگیری فیزیکی رخ داد.
براساس ادعای اکیپ، پولیس بالای دیالو اجیر مشکوک است و به دلیل این که هر دو در تیم در یک پُست بازی می‌کنند، این احتمال را متصور می‌دانند که وی مهاجمان را مأمور به انجام این کار کرده باشد.
پولیس دیالو را دستگیر کرده و تحقیقات در مورد این قضیه در چند روز آخر ادامه داشت و به نظر می‌رسد که پیشرفت‌هایی نیز صورت گرفته است.
در تازه‌ترین مورد رد پای آبیدال نیز در این قضیه پیدا شده و قرار است توسط پولیس در رابطه به حمله به این حمله مورد بازجویی قرار گیرد.
لوموند ادعا می‌کند که این حمله ممکن است ارتباطی با روابط ادعایی بین حمروئی و آبیدال داشته باشد زیرا مهاجمان هنگام لت و کوب ستاره پی‌اس‌جی به او می‌گفتند که دوست داری با مردان متأهل بخوابی.
لوموند می‌افزاید که یک روز پس از حمله، حمروئی با کسی تماس گرفته و از آن زمان بازرسان متوجه شدند که شماره گرفته شده از اریک آبیدال است.
ابیدال 42 ساله در سال 2003 با همسرش هایت آبیدال ازدواج کرده و دارای پنج فرزند است. لوموند می‌گوید این امکان وجود دارد که او به عنوان شاهد احضار شود. بازرسان با وکیل آبیدال تماس گرفته اند و او  پذیرفته که با متضرر صحبت کرده‌، اما در حال حاضر چیزی در این مورد نمی‌گوید.
برخی از نزدیکان آبیدال برقراری تماس حمراوی را با آبیدال مرتبط به دوره کاری هر دو در بارسلونا می‌دانند و مدعی اند که رابطه خصوصی بین آن‌ها وجود نداشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала