سوپرشارژر تسلا برای میزبانی پایانه های Starlink

© AFP 2023 / SPACEXРакета-носитель Falcon-9 компании SpaceX со спутником Starlink
Ракета-носитель Falcon-9 компании SpaceX со спутником Starlink - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2021
عضو شوید
ایلان ماسک انترنت ماهواره ای و شارژ تسلا را ترکیب می کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از Electrek، تسلا استقرار پایانه های اینترنت ماهواره ای Starlink را در ایستگاه های شارژ سوپرشارژر آغاز کرده است.
خبرنگاران توجه را به تصویری از پایانه ماهواره ای Starlink در ایستگاه شارژ تسلا در لیک سیتی فلوریدا جلب کردند. این عکس در Reddit منتشر شده است. همانطور که نویسندگان متوجه شدند، از این طریق شرکت آمریکایی قصد دارد راحتی سوپرشارژر را در طول شارژ طولانی مدت خودروهای الکتریکی افزایش دهد.
همچنین کارشناسان تاکید کردند، که چنین ترکیبی از دو محصول از شرکت های ایلان ماسک منطقی است. نویسندگان خدمات Tesla Theatre و Tesla Arcade را به یاد آوردند، که به شما امکان تماشای فیلم و اجرای بازی‌ها در داخل خودروی برند را می‌دهد.
در این گزارش آمده است: "صاحبان تسلا هنوز هم اغلب بیش از 30 دقیقه را در ایستگاه ها سپری می کنند. به گفته روزنامه نگاران، انترنت بی سیم به علاقه مندان به خودرو اجازه می دهد تا انتظار را پشت سر بگذارند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا تسلا برای ارائه اتصال هزینه خواهد کرد یا خیر. این شرکت یک طرح اتصال پریمیوم تسلا دارد که خدمات سرگرمی را با 10 دالر در ماه ارائه می دهد. پیش از این مشخص شد که ماهواره ها در مدار پایین زمین می توانند برای هماهنگ کردن حرکت وسایل نقلیه خودران استفاده شوند. بر اساس گزارش مورگان استنلی، تسلا ممکن است از شبکه ماهواره ای Starlink برای این منظور استفاده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала