Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استقبال رییس بارسا از بازگشت مسی و اینیستا

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا در مراسم معارفه دنی آلوز در مورد بازگشت اینیستا و مسی صحبت کرد و به این موضوع چراغ سبز نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً دنی آلوز مدافع برازیلی پس از 5 سال دوری از این باشگاه، به عنوان بازیکن آزاد به نیوکمپ برگشت و امروز به صورت رسمی به هواداران معارفه شد.
پس از بازگشت ژاوی به عنوان سرمربی و دنی آلوز به عنوان بازیکن، اینیستا نیز به بازگشت تمایل نشان داد و در نشست‌های خبری در مورد احتمال بازگشت مسی نیز صحبت‌های مطرح شد.
حالا خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا نیز به این موضوع چراغ سبز نشان داده و گفته است که همانند هواداران، با بازگشت بازیکنان سابق که زحمات زیادی برای باشگاه کشیده‌اند، خوشحال می‌شود.

وی در مراسم معارفه آلوز گفت:" احتمال بازگشت مسی و اینیستا را رد نمی‌کنم. شرایط بارسا فعلا این گونه است هر چند که این شرایط موقتی هستند. همه بارسایی‌ها از بازگشت بازیکنان بزرگ هیجان زده می شوند هر چند که نمی‌توان آینده را پیش بینی کرد. هر دوی آنها بازیکنان بزرگی هستند که کارهای بزرگی برای بارسا کرده‌اند هر چند که با تیم های دیگر قرارداد دارند. البته در آینده هرگز نمی‌دانی که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

در این مراسم آلوز نیز در مورد مسی صحبت کرد و گفت:" مسی تاریخش را در بارسا نوشته و بهترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام و کنارش بازی کرده‌ام. همیشه دلم برای ستاره های بزرگ و به خصوص کسانی که با آنها رابطه خوبی دارم، تنگ می شود. متاسفم که مسی و خیلی از ستاره‌های بزرگ سابق از بارسا رفته اند. لئو م‌داند که همیشه برایش بهترین‌ها را می‌خواهم ولی حال در بارسا وارد دورانی جدید شده‌ایم. البته که دوست دارم لئو و دیگران برگردند. تیم های زیادی بوده‌ام ولی هیچکدام شان بارسلونا نبوده و نیستند."

در بارسا در حالی در مورد بازگشت مسی صحبت می‌شود که این بازیکن تا ماه جون سال 2023، با پاریسن‌جرمن قرارداد دارد و هنوز زمان زیادی به پایان قراردادش مانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала