Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیزدهمین حضور پیاپی آرجانتین در جام جهانی؛ آلبی سلسته مسافر قطر شد + عکس

© AP Photo / Andre PennerArgentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021
Argentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2021
عضو شوید
با ادامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی، آرجانتین مساوی کرد و سرانجام توانست به دور بعد صعود کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ در ادامه بازی‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز برزیل و آرجانتین با هم روبرو شدند و پس از 90 دقیقه اما تن به تساوی بدون گل دادند در حالی‌که اروگوئه با 3 گل برابر بولیویا شکست خورد و چیلی نیز با حساب 2-0 به اکوادور باخت.
با رقم خوردن این نتایج، یاران مسی 29 امتیازی شدند و در جدول رقابت‌ها توانستند صعود شان به قطر 2022 را قطعی سازند. این جواز سیزدهمین صعود پیاپی آرجانتین و پنجمین حضور مسی در جام جهانی بود که ثبت شد.
آلبی سلسته تجربه دو قهرمانی در مسابقات و 3 نایب قهرمانی را دارد و می‌خواهد تا سومین ستاره جهان را از قطر بگیرد.
پیش از این هم آرجانتین توانسته بود که صعودش را مسجل سازد.
در رده بندی فعلی از آمریکای جنوبی، برزیل (35)، آرجانتین (29)، اکوادور (23)، کلمبیا (17) و پرو (17 امتیاز دارند و به ترتیب اول تا پنجم هستند. در حالی‌که چیلی، اروگوئه، بولیویا، پاراگوئه و ونزوئلا نیز با امتیازات کمتر به ترتیب ششم تا دهم هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала