Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم مراکشی چلسی، گزینه جدی بارسا برای تقویت خط حمله

© AP Photo / Peter MorrisonChelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021
Chelsea's goalkeeper Kepa Arrizabalaga celebrates with team mates after the penalty shootout of the UEFA Super Cup soccer match between Chelsea and Villarreal at Windsor Park in Belfast, Northern Ireland, Wednesday, Aug. 11, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2021
عضو شوید
حکیم زیاش مهاجم چلسی، گزینه جدی بارسلونا برای تقویت خط میانی محسوب می‌شود و مدیران این باشگاه به جذب قرضی وی خوشبین اند.
به گزارش اسپوتنیک، با روی کار آمدن ژاوی در بارسلونا، وی از مدیران باشگاه خواست تا برای تقویت خط حمله تیم در زمستان برای جذب یک مهاجم اقدام کنند زیرا مارتین برایتویت و سرخیو آگوئرو برای مدت طولانی در دسترس نخواهد بود.
ستاره‌هایی چون ادینسون کاوانی از منچستریونایتد، دنی اولمو از لایپزیگ، تیمو ورنر و حکیم زیاش از چلسی، رحیم استرلینگ و فران تورس از منچسترسیتی، گزینه‌های ژاوی برای تقویت خط حمله اند.
با این حال رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا معتقد اند که جذب زیاش از سوی بارسا جدی به نظر می‌رسد زیرا وضعیت مهاجم مراکشی در چلسی خوب نیست و او به دنبال ترک لندن برای کسب دقایق بازی بیشتر است و این یعنی خروج او به صورت قرضی هم ممکن خواهد بود.
احتمال خروج قرضی زیاش خبر خوبی برای بارسلونا خواهد بود. او بازیکنی تکنیکی و باتجربه اروپایی و بین المللی است و در بارسلونا از کیفیت و توانایی های او آگاهی دارند.
زیاش در حالی به بارسلونا لینک شده که در سال 2019 این باشگاه به جذب وی علاقه‌مند بود اما او چلسی را انتخاب کرد و به این باشگاه پیوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала