حمله نیروهای امنیتی پولندی با لیزر و پتاقی به مهاجران

© AP Photo / Bela SzandelszkyГруппа мигрантов пересекает границу Венгрии со стороны Сербии
Группа мигрантов пересекает границу Венгрии со стороны Сербии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2021
عضو شوید
نیروهای امنیتی لهستان/پولند امروز چهارشنبه، 17 نوامبر، تلاش برای یورش به مهاجران غیرقانونی را با استفاده از لیزر و پتاقی دفع کردند.
به گزارش اسپوتنیک به اشاره به سرویس های ویژه لهستان افسران پلیس تلاش جدیدی از سوی مهاجران برای هجوم به مرز لهستان و بلاروس را دفع کردند.
به گفته آنها، حمله بعدی با حمایت ارتش بلاروس صورت گرفت که به نیروهای امنیتی لهستان حمله کردند. به گفته طرف لهستانی، بلاروسی ها سربازان و افسران ما را با لیزر کور کردند، و بطرف آنها با پتاقی و تپانچه های شراره حمله و همچنین بالای آنها سنگ پرتاب کردند.
یورش مهاجران غیرقانونی به مرز لهستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.10.2021
کلوپ ویدیو
یورش مهاجران غیرقانونی به مرز لهستان+ویدئو 
مقامات پلیس در عین حال تاکید کرد که لهستانی ها موفق شدند از نفوذ مهاجران به داخل کشور جلوگیری کنند.
پیش از این، ماریوش بلاژاک، وزیر دفاع لهستان، گفته بود که در شب 17 نوامبر، گروه های کوچکی از مهاجران دوباره سعی کردند از مرز لهستان و بلاروس عبور کنند. به گفته وی، مهاجران غیرقانونی رفتار تهاجمی داشتند.
قابل ذکر است که در 16 نوامبر، مهاجرانی که در مرز لهستان و بلاروس جمع شده بودند سعی کردند موانع را بشکنند و شروع به پرتاب سنگ، چوب و سایر اشیا به سمت ارتش لهستان کردند. در پاسخ، نیروهای امنیتی لهستان در مقابل مهاجران از گاز اشک آور، ماشین های آب پاش و نارنجک های شوکر پرتاب کرد. در نتیجه این رویداد تلفاتی هم برای نظامیان، خبرنگاران و پناهجویان وارد شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала