Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های جالب آنچلوتی در مورد دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در گفت‌وگویی در مورد دسیما(دهمین قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا) صحبت کرد و اظهار داشت که با وجودی نزدیکی به باخت، می‌دانست که تیمش قهرمان می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، در تاریخ 24 می سال 2014، رئال مادرید با شکست همشهری‌اش اتلتیکومادرید در فینال چمپیونز لیگ، برای اولین بار بعد از سال 2002 به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسید و به نخستین تیمی تبدیل شد که به ده قهرمانی اروپایی دست پیدا می‌کند. دستاوردی که لا دسیما نامیده می‌شود و آنچلوتی سبب کسب این موفقیت شد.
حالا کارلو آنچلوتی به همراه امیلیو بوتراگوئنو، مدیر روابط باشگاه و مدیر کل دانشکده تحصیلات تکمیلی رئال مادرید - دانشگاه اروپایی، در مراسم افتتاح فصل جدید تحصیلی این دانشگاه در مورد این دستاورد بزرگ صحبت کرد و اظهار داشت که با وجودی نزدیکی به باخت، می‌دانست که تیمش قهرمان می‌شود.

وی گفت:" دسیما چیزی بود که هه رئالی‌ها می‌خواستند و انگیزۀ در میان بازیکنان وجود داشت. تا از دست دادنش کمی فاصله داشتیم اما از اولین تا آخرین لحظه می‌دانستم که بازیکنان این جام را می خواهند. به همین خاطر بود که رئال مادرید توانست دسیما را ببرد. جو خوبی وجود داشت. نه فقط بازیکنان بلکه کل رختکن انگیزه بالایی داشتند. داکتران، کارمندان تدارکات و … همه انگیزه بالایی داشتند. جو فوق العاده ای وجود داشت."

آنچلوتی در ادامه در مورد تغییرات در فوتبال صحبت کرد و گفت:" فوتبال عوض شده/ می‌شود و خواهد شد. هرگز متوقف هم نمی‌شود. روش، استراتژی بازی‌ها، فیزیوتراپی، سرعت و ... همه عوض می‌شوند. مفهومی ندارد که حالا بخواهی کارهای دهه هشتاد را به بازیکنان توضیح بدهی. همین طور اتفاقات بیست سال پیش. بازیکنان حالا خیلی حرفه‌ای تر هستند."

آنچلوتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان، طلسم چندین ساله را شکست و پس از آن رئال سه قهرمانی پشت سر هم با زیدان کسب کرد که قطعاً سرمربی ایتالیایی بنیاد آن را ریخته بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала