Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مراسم معارفه دنی آلوز انجام شد + عکس/ویدیو

© AFP 2023 / Quique GarciaDani Alves
Dani Alves - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2021
عضو شوید
دنی آلوز که به تازگی به باشگاه بارسلونا پیوسته بود، امروز به صورت رسمی به هواداران معرفی شد و قرارداد خودش را به امضأ رساند.
به گزارش اسپوتنیک، در آغاز هفته باشگاه به بارسلونا خبر پیوستن دنی آلوز مدافع 38 ساله برازیلی را تایید کرد و این بازیکن پس از 5 سال دوری از بلوگرانا، به این باشگاه برگشت.
مراسم معارفه این بازیکن ساعتی قبل در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و ستاره برازیلی در حضور هواداران صحبت کرد.
آلوز از هواداران بابت حمایت شان و حضور در ورزشگاه سپاسگزاری کرد و هدف خودش از بازگشت به بارسا کمک به روند بازسازی تیم محبوبش عنوان کرد.
آلوز در ادامه قرارداد خودش تا که پایان فصل و با بند تمدید برای یک سال دیگر خواهد بود را امضأ کرد و رسماً بازیکن بارسلونا شد.
در مراسم معارفه آلوز یک نکته جالب نیز بود و این بازیکن که طبعیت شوخی دارد، با دمپایی‌هایی که در سال 2008 نیز با آن در نیوکمپ معرفی شده بود، در پا داشت.
ستاره برازیلی که با 23 جام پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال است، در سال 2016 از جمع آبی‌اناری‌ها جدا شد و به تیم یوونتوس پیوست. او یک سال در تورین بازی کرد و سپس راهی پاریس شد. پس از گذشت 2 فصل به کشورش برازیل بازگشت و 2 فصل برای سائوپائولو بازی کرد. آلوز اخیراً به دلیل عدم پرداخت دستمزدش با تیم برازیلی قرارداد خودش را فسخ کرد و به صورت رایگان به باشگاه سابق خودش بازگشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала