Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد رئال به امباپه رسما تأیید شد

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2021
عضو شوید
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید پیشنهاد این باشگاه برای کیلیان امباپه را تایید کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادرید تایید کرد که کیلیان امباپه در تابستان پیشنهادی 200 میلیون یورویی از رئال مادرید به پاری‌سن‌جرمن داشته است.
در مهم‌ترین درام بازار نقل و انتقالات تابستانی، کیلیان امباپه در نهایت علی‌رغم تلاش‌های بزرگ مادرید برای جذب‌اش، در PSG باقی ماند.
ستاره فرانسوی تنها یک سال از قراردادش باقی مانده بود و تمایلش را برای انتقال به مادرید در تابستان به رهبری PSG ابراز کرده بود.
با وجود خطر جدایی امباپه با انتقال آزاد در ماه جولای - چیزی که فعلاً یک احتمال باقی مانده است - تیم لیگ 1 همه پیشنهادات را رد کرد.
اما حالا فلورنیتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید بار دیگر به مالکیت قطری پاریسن‌جرمن حمله کرد و معتقد است که این امتیاز ناعادلانه به باشگاه می‌دهد.
پرز در گفتگو با مارکا گفت: "ما باید به اهداف خود برسیم و سعی می‌کنیم بهترین بازیکنان را به خدمت بگیریم. اما باید برای پرداخت هزینه آنها آماده باشید. حالا، وقتی 200 میلیون یورو پیشنهاد می‌دهید و آن‌ها به شما نمی‌فروشند... زمانی‌که آنها در پایان قرارداد خود هستند بهتر است، اما در حال حاضر یک جنون در باشگاه‌ها وجود دارد که کشورها از آنها حمایت می‌کنند که بازیکنان خود را به شما نمی‌فروشند. من می‌جنگم، زیرا مدیریت مهمترین چیز است، نه پولی که از بیرون به شما می‌دهند."
پرز اضافه کرد: "فوتبال باید بر اساس شایستگی و منابعی که در اختیار شماست ساخته شود. و شما باید اصول اتحادیه اروپا، همبستگی، رقابت و بازی جوانمردانه را حفظ کنید. ما باید به آن نظم بدهیم و من برای آن خواهم جنگید."
این در حالی‌ست که رئال مادرید همچنان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های جذب امباپه در تابستان آینده به شمار می‌رود و ستاره پاریسن‌جرمن در 16 بازی خود در این فصل 7 گل و 11 پاس گل به ثبت رسانده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала