Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه به دنبال شکار چهارگانه از تئاتر رویاها

© AP Photo / Frank AugsteinAnthony Martial en el Manchester United
Anthony Martial en el Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2021
عضو شوید
یوونتوس به دنبال جذب چهار ستاره یونایتد است تا بتواند با آنها جای خالی کریستیانو رونالدو را پُر کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ خبرهای رسیده از ایتالیا می‌رساند که باشگاه یوونتوس در حال بررسی شرایط چهار ستاره خط حمله یونایتد در پنجره نقل و انتقالات جنوری است.
با این کار یووه می‌خواهد جای خالی کریستیانو رونالدو را پر کند که در تابستان به یونایتد رفت. جدایی رونالدو از تورین با بازگشت ستاره پرتگالی به باشگاه سابقش، تیتر اصلی فصل نقل و انتقالات تابستانی بود.
خروج او روی یووه تاثیر گذار بود، اما شدیدتر از آنچه انتظار می‌رفت احساس شد. یووه فعلا در رده هشتم سری آ قرار دارد و با 14 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی صدرنشین، از 12 بازی ابتدایی خود در لیگ تنها 5 پیروزی کسب کرده است.
یکی از مشکلاتی که تیم مکس آلگری تجربه کرده در حمله است. (با 16 گل به ثمر رساندن تفاضل گل به اضافه یک)
کالچیومرکاتو مدعی شده که غول ایتالیایی در حال برنامه ریزی برای رفع این مشکل با انتقال آنتونی مارسیال، مهاجم یونایتد است. پائولو دیبالا و آلوارو موراتا در حمله نیاز به پشتیبان دارند و مارسیال گزینه خوبی برای انجام این کار در نظر گرفته می‌شود.
این بازیکن 25 ساله در این فصل تنها 7 بازی انجام داده و یک بار گلزنی کرده که رونالدو، میسون گرینوود، مارکوس راشفورد و ادینسون کاوانی توسط اوله گونر سولسشر ترجیح داده شده‌اند.
اگرچه یونایتد اجازه خروج او را در نظر می‌گیرد اما این گزارش بیان می‌کند که آنها برای امضای او بین 37 تا 42 میلیون پوند می‌خواهند که تا حدی به این دلیل است که این بازیکن فرانسوی تا جون 2024 قرارداد دارد.
آندره آ آنیلی رئیس یوونتوس، این رقم را "بی پروا" می‌داند و در عوض برای یک سال و نیم قرضی که تا جون رایگان بود، اما شامل بندی است که به یووه اجازه می‌دهد، مارسیال را با 25 میلیون پوند به طور دائم به خدمت بگیرد، تلاش خواهد کرد.
طبق گزارش اسکای اسپورت، مارسیال هفته‌ای 250 هزار پوند از یونایتد دستمزد می‌گیرد و این باشگاه ممکن است وسوسه شود که دستمزد او را در جنوری کاهش دهد. در حالی که او هدف اصلی یووه است، مرکاتو گزارش می‌دهد که روابط بین دو باشگاه می تواند شاهد انجام کارهای بیشتر در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل باشد.
قرارداد پل پوگبا در جون به پایان می‌رسد و بانوی پیر علاقمند به جذب مجدد هافبک فرانسوی است. پوگبا در یووه 34 گل به ثمر رساند و 40 پاس گل در 178 بازی بین سال‌های 2012 تا 2016 ارسال کرد و ممکن است با بازگشت او وسوسه شود.
در همین حال، بلاتکلیفی در مورد آینده دونی فن دی بیک به این معنی است که یووه مراقب هافبک هالندی است. فن دی بیک از کمبود زمان بازی در یونایتد ناامید شده و آماده است در صورت تغییر نکردن شرایط برای جدایی در جنوری تلاش کند.
در این گزارش به الکس تلس نیز اشاره شده و این مدافع چپ برای دقایق ثابت پشت سر لوک شاو با مشکل مواجه می‌شود. تصمیمات نقل و انتقالات یونایتد در جنوری با آینده سولسشر که تحت فشار فزاینده‌ای پس از سه برد در 10 بازی است، شکل خواهد گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала