Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینیستا: پوشیدن شماره 8 توسط "دنی آلوز" عالی خواهد بود

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training
آندرس اینیستا Russia World Cup Spain Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
ستاره برازیلی و کهنه‌کار بارسلونا شماره هفت این باشگاه را بر تن خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته مراسم معارفه دنی آلوز در بارسلونا برگزار شد و بدین ترتیب این مدافع راست برزیلی اکنون دوران حضور خود را در بارسلونا بدین ترتیب آغاز خواهد کرد و هواداران بارسلونا منتظرند که ببینند این بازیکن کهنه کار در دومین دوره حضورش در بارسلونا چه عملکردی خواهد داشت.
دنی آلوز در این دوره از حضور خود در بارسلونا قرار است شماره 8 را بر تن کند؛ همان شماره ای که در دوران قبلی حضور آلوز در بارسلونا در تن آندرس اینیستا بود و این هافبک بارسلونا با شماره 8 تبدیل به یک اسطوره در جمع آبی و اناری پوشان شد و هواداران بارسلونا همواره از اینیستا به طور ویژه ای یاد می کنند.
اکنون آلوز قرار است شماره 8 را بپوشد؛ شماره ای که برای یک مدافع راست قدری عجیب به نظر می رسد و معمولا مدافعان کناری چنین شماره هایی را بر تن نمی کنند و این شماره ها مربوط به هافبک ها و بازیکنان خط میانی است. البته اینیستا واکنش خوبی نسبت به پوشیدن شماره 8 بارسلونا توسط دنی آلوز داشته است.
اینیستا درباره اینکه دنی آلوز قرار است شماره 8 بارسلونا را بپوشد گفت:"پوشیدن شماره 8 توسط دنی خیلی خوب خواهد بود." و بدین ترتیب واکنش مثبتی نسبت به این تصمیم دنی آلوز داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала