Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جرارد: "استون ویلا پلی برای رسیدن به لیورپول نیست"

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers
استیون جرارد Russia Soccer Europa League Spartak - Rangers - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
استیون جرارد سرمربی جدید استون ویلا اطمینان می‌دهد که این باشگاه "گامی" به سوی نیمکت مربیگری لیورپول نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که بسیاری استیون جرارد اسطوره لیورپول و سرمربی فعلی استون ویلا را به عنوان جانشین منتخب یورگن کلوپ روی نیمکت آنفیلدی‌ها می‌دانند، اما جرارد این پنجشنبه اطمینان داد که ماجراجویی جدیدش در استون ویلا گامی برای رسیدن او به سرخ‌ها نمی‌باشد.
این مربی 41 ساله از تابستان 2018 با هدایت گلاسکو رنجرز به موفقیت‌های بزرگی رسید و به تازگی نیمکت استون ویلا در لیگ برتر را در اختیار گرفته است که گفته‌اند این کار او را یک قدم دیگر به سمت نیمکت آنفیلد نزدیک می‌کند، چیزی که بسیاری متصور آن هستند، اما وی در مراسم معارفه‌اش با باشگاه استون ویلا اظهار داشت که چنین برنامه‌ای در سر ندارد.

اسطوره محبوب آنفیلد، دو روز قبل از اولین بازی‌اش مقابل برایتون، اعتراض کرد و گفت: "بسیار ناعادلانه است که (این پست) را به عنوان یک پله توصیف کنیم، هرگز نخواهید شنید که در مورد آن اینطور صحبت کنم. در داشتن رویاها و جاه طلبی ها اشکالی ندارد."

جرارد که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر و گلزن (186 گل در 710 بازی) برای سرخ‌ها به حساب می‌آید و 18 سال با آنها به عنوان بازیکن حرفه‌ای بازی کرد، اغلب به عنوان جانشین احتمالی یورگن شناخته می‌شود.

جرارد ادامه داد و افزود: "لیورپول یک مربی در کلاس جهانی با یورگن کلوپ دارد. اگر او تصمیم بگیرد یک قرارداد مادام العمر امضا کند، من برای او و آنها بسیار خوشحال خواهم شد. همه چیز را به این پست بدهید تا موفق شوید (...) من هستم 100٪؛ همانطور که کارکنان من هستند."

در ادامه وی توضیح داد: "فرصت بازگشت به لیگ برتر و نزدیک‌تر شدن به خانواده‌ام دو دلیلی است که این موقعیت برای من خوب بود."

جرارد در حالی‌که منتظر 11 دسامبر و سفر تیمش به آنفیلد است، باید تلاش کند تا به سرعت تیم استون ویلا را که پس از 5 شکست متوالی به رده شانزدهم سقوط کرده، آماده نماید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала