روسیه پرزه‌جات F-35 غرق شده در بحیره مدیترانه را جستجو می کند

CC BY 2.0 / Forsvarsdepartementet / Testflyging av første norske F-35ترکیه بیش از 100 اف-35 از امریکا میخرید
ترکیه بیش از 100 اف-35 از امریکا میخرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
ممکن است روسیه به سیستم "دوست یا دشمن" طیاره جنگی F-35غرق شده در بحیره مدیترانه توجه خاص داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری ولتنکوف کارشناس نظامی روسیه اظهار داشته است که ممکن روسیه به پرزه ها و لوازم الکترونیکی طیاره جنگی نسل پنجم بریتانیایی، چگونگی برخاست کوتاه، تجهیزات کنترل سلاح، اسباب شناسایی دوست یا دشمن، فرود عمودی F-35B Lightning II علاقه ویژه داشته باشد که در بحیره مدیترانه غرق شده است.
جایگزین ترکیه در برنامه F-35 مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.05.2020
جایگزین ترکیه در برنامه F-35 مشخص شد
این متخصص روسیه را کشوری خواند که ابزاری برای بلند کردن اجسام غرق شده از قعر دریا را دارد. این کارشناس یادآور شد که پیش از این این کشور طیارات حامل خود را از عمق بحیره مدیترانه بازیابی کرده بود.
بولتنکوف خاطرنشان کرد که کشورهای رقیب به تحولات نظامی یکدیگر علاقه مند هستند. "سرویس‌های ویژه مربوطه همیشه درگیر استخراج نمونه‌هایی از تجهیزات نظامی خارجی هستند. از جمله سلاح های خارجی برجسته و غرق شده.
این کارشناس گفت: موارد شناخته شده ای وجود دارد که نمایندگان FRG اژدرهای ما را در حین تمرین شلیک کردند.
در ماه نوامبر، روزنامه بریتانیایی Daily Mirror نوشت که (قوای بحری سلطنتی) بریتانیا در "مسابقه با روس ها" طیارات F-35B Lightning II را فرستاد که اخیراً در بحیره مدیترانه سقوط و غرق شد.
طیاره جنگی F-35B Lightning II قوای بحری بریتانیا صبح روز 17 نوامبر در بحیره مدیترانه غرق شد. پیلوت موفق به ایجکت شد و به کشتی طیاره بردار بریتانیایی ملکه الیزابت منتقل شد. این حادثه طی یک پرواز برنامه ریزی شده رخ داد. شرایط این حادثه در دست بررسی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала