Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوکا مودریچ و فداکاری بزرگ برای ماندن در رئال مادرید

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Реал Мадрид"
Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
هافبک کروات رئال حاضر شده دستمزدش را برای ماندن در جمع کهکشانی‌ها کاهش دهد.
به گزارش اسپوتنیک، لوکا مودریچ هافبک کروات به حدی به ماندن در رئال تا 2023 علاقه دارد که حتی حاضر شده که دستمزدش را کاهش بدهد.
نشریه اسپانیایی "ABC" خبر داده که در حقیقت مودریچ برای تمدید قرارداد قبلی دستمزدش را 10 درصد کم کرده بود و برای قرارداد جدیدش هم به نظر می‌رسد که مشکلی برای این کار ندارد، نکته‌ای که نشان از تعصب و علاقه اش به پیراهن رئال مادرید ندارد.
در حال حاضر توافق نهایی میان طرفین حاصل نشده است اما عزم هیئت مدیره رئال مادرید برای تمدید قرارداد هافبک باتجربه تیم شان جدی است. طی هفته های آینده، موضوع تمدید قرارداد مودریچ به شکلی جدی مورد بررسی قرار می گیرد.
در سال های اخیر سیاست باشگاه رئال مادرید تمدید قرارداد بازیکنان بالای 30 سال تنها به مدت یک فصل بوده و سال گذشته بود که قرارداد لوکا مودریچ، مرد سال فوتبال جهان در سال 2018 تا پایان فصل جاری تمدید شد.
اما این بازیکن در ماه های اخیر به قدری درخشان کار کرده که مدیران رئال مادرید باز هم خواهان ماندن او در این باشگاه شده و می خواهند قرارداد هافبک کروات را تا جون سال 2023 تمدید کنند.
بسیاری تصور می کردند لوکا مودریچ پس از حضور با لباس تیم کرواسی در فینال جام جهانی 2018 از فوتبال ملی خداحافظی می کند، اما این بازیکن به کار خود ادامه داده و نقش مهمی در صعود تیم ملی کرواسی به جام جهانی 2022 قطر ایفا کرد.
اما در ترکیب رئال مادرید نیز عملکرد لوکا مودریچ در ماه های اخیر درخشان بوده و در سن 36 سالگی نیز او جایگاه ثابتی در افکار کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی باشگاه دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала