ممکن در تابستان سال آینده پندمی کرونا خاتمه یابد

© Sputnik / Vitaly Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Люди гуляют по набережной Москвы-реки в парке Горького в жаркий летний день в центре Москвы
Люди гуляют по набережной Москвы-реки в парке Горького в жаркий летний день в центре Москвы - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت انتظار دارد همه گیری ویروس کرونا تا اواسط سال آینده پایان یابد.
به گزارش اسپوتنیک، مرگ و میر ناشی از کرونا و نرخ کلی عفونت می‌تواند تا اواسط سال آینده به میانگین آنفولانزای فصلی برسد، مشروط بر اینکه گزینه‌های جدید و خطرناک‌تری در دسترس نباشد. این نظر توسط بنیانگذار شرکت مایکروسافت، بیل گیتس در "انجمن اقتصادی جدید" که در سنگاپور در قالب ترکیبی برگزار شد، که توسط تاجر مایکل بلومبرگ برگزار شد، بیان شد.
پیش‌بینی گسترش ویروس کرونای هندی در اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.06.2021
پیش‌بینی گسترش ویروس کرونای هندی در اروپا
به گفته گیتس، در بین توسعه ایمنی طبیعی، واکسیناسیون و ظهور ادویه های جدید، "میزان مرگ و میر و عوارض باید به شدت کاهش یابد." او پیش‌بینی می‌کند که "در صورت عدم وجود سویه‌های جدید تا اواسط سال آینده، این ارقام ممکن است به گزارشات فصلی آنفلوانزا برسد". همزمان، گیتس از جامعه جهانی خواست تا فعالانه برای ریشه کن کردن آنفولانزا برای کاهش خطر امراض همه گیر جدید تلاش کنند.
برعلاوه وی مشتاقانه منتظر است تا "به چالش‌های عرضه واکسین کرونا در سال آینده رسیدگی کند".
بیل گیتس و همسرش ملیندا یک بنیاد خیریه تقریباً 50 میلیارد دالری را اداره می کنند. زمینه های اصلی کار این سازمان شامل مبارزه با امراض خطرناک در کشورهای روبه انکشاف، برنامه هایی در زمینه صحت و آموزش در ایالات متحده است. از طریق این صندوق، صدها میلیون دالر قبلاً برای ساخت واکسن علیه ویروس کرونا و حمایت از فقرا که بیشترین آسیب را در برابر این مرض همه یر دارند، اختصاص داده شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала