نماینده‌گان آلمان و هالند با مقامات طالبان، عبدالله و کرزی دیدار کردند

© Photo / Twitter account of FDPM_AFGفرستاده ویژه آلمان و هالند
فرستاده ویژه آلمان و هالند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
نماینده‌گان ویژه آلمان و هالند برای افغانستان به کابل آمده و با مقامات طالبان، عبدالله عبدالله و حامد کرزی روز پنج‌شنبه، 27 عقرب، دیدار کردند
به گزارش اسپوتنیک، هشتصبح خبر داده است که جاسپر وییک، نماینده ویژه آلمان و ایمایل‌دی بونت، نماینده ویژه هالند برای افغانستان و هم‌چنان مارکوس پوتزل با ملا عبدالغنی برادر و ملا عبدالسلام حنفی، معاونان صدراعظم حکومت سرپرست طالبان و امیرخان متقی، وزیر خارجه طالبان، دیدار کردند. آن‌ها هم‌چنان به دیدار عبدالله و کرزی رفتند.
سفیر آلمان در کابل: ما برای پادرمیانی گفت و گوهای صلح افغانستان آماده هستیم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2019
سفیر آلمان در کابل: ما برای پادرمیانی گفت و گوهای صلح افغانستان آماده هستیم
طبق اعلام انعام‌الله سمنگانی، معاون سخنگوی طالبان، ملا برادر در این دیدار وضعیت جاری کشور را شرح داده و گفته است: "سرمایه‌های مسدود شده مربوط مردم افغانستان است و ما می‌خواهیم جامعه بین‌المللی به وضعیت اقتصادی افغانستان توجه کند، و‌گرنه تاثیرات منفی آن به همه می‌رسد."
به گفته سمنگانی، عبدالسلام حنفی در این دیدار گفته است که طالبان به هیچ کس اجازه نمی‌دهند تا تهدیدی را از خاک افغانستان متوجه منطقه و جهان کند و در زمینه جلوگیری از کشت، قاچاق و پروسس مواد مخدر تلاش می‌کنند.
معاون سخنگوی طالبان هم‌چنان می‌گوید که ‏نماینده آلمان گفته است کشورش در کنار مردم افغانستان باقی می‌ماند و صدراعظم آلمان 600 میلیون کمک جدید با افعانستان را اعلام کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала