Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه در تلاش شکار از رئال اما کهکشانی‌ها به دنبال کشف ستاره‌های جدید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید
مارکو آسنسیو ستاره اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
یوونتوس در تلاش است تا بتواند رئال را برای جذب آسنسیو راضی سازد در حالی‌که در سوی مقابل رئال به دنبال دو بازیکن در بازار است.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید پس از شکست مقابل اتلتیکو مادرید در فصل گذشته، مصمم است که قهرمان لالیگا شود. رئالی‌ها در حال حاضر در رده دوم لیگ قرار دارند، اما یک بازی کمتر از رئال سوسیداد صدرنشین، انجام داده‌اند.
این در حالی‌ست که از یوونتوس برای خرید ستاره رئال مادرید 50 میلیون یورو خواسته شده است. در جاهای دیگر، کهکشانی‌ها به یک دروازه‌بان ویارئال علاقمند است. در این یادداشت، نگاهی به موضوعات کلیدی نقل و انتقالات رئال مادرید در 18 نوامبر 2021 می‌اندازیم.
طبق گزارش The Hard Tackle از طریق ال ناسیونال، رئال مادرید از یوونتوس خواسته است تا 50 میلیون یورو برای مارکو آسنسیو بپردازد. به نظر می‌رسد دوران حضور این بازیکن اسپانیایی در سانتیاگو برنابئو به پایان رسیده، زیرا او نتوانست کارلو آنچلوتی را متقاعد کند. رئال مایل است که این بازیکن 25 ساله را در جنوری رهایی یابد و یوونتوس نیز مشتاق است تا او را جذب کند.
آسنسیو از زمان ریکاوری پس از مصدومیت زانو که او را تقریباً یک سال از میادین دور نگه داشت، برای روی فُرم برگشتن تلاش کرده است. این بازیکن اکنون سایه‌ای از بازیکنی است که در سال 2016 با وعده‌های فراوان به رئال مادرید آمد.
رئال حالا دیگر تحمل‌اش نسبت به او را تمام کرده است. با وجود این‌که آسنسیو در این فصل تنها در چهار بازی از 16 بازی برای غول لالیگا شروع کرده، اما هیچ خواستگاری ندارد. یوونتوس یکی از طرفداران اوست و در حال نقشه کشیدن بردن اش به تورین است.
بیانکونری پس از دژان کولوسفسکی که آینده‌اش نامشخص است، برای آینده آماده می‌شوند. خوان کوادرادو نیز در حال ورود به پایان دوران حرفه‌ای خود است، بنابراین علاقه یوونتوس به آسنسیو قابل درک است.
بانوی پیر 30 میلیون یورو برای این بازیکن اسپانیایی پیشنهاد کرده اما رئال مادرید این پیشنهاد را رد کرده است. لوس بلانکوس تنها در صورتی به جدایی آسنسیو فکر می‌کند که یوونتوس مایل به پرداخت 50 میلیون یورو باشد.
طبق گزارش The Hard Tackle via Fichajes، رئال مادرید به سرخیو آسنخو علاقه مند است. لوس بلانکوس در بازار در حال جستجوی یک دروازه بان جدید است. آندری لونین که در حال حاضر به عنوان گزینه دوم پس از تیبو کورتوا فعالیت می‌کند، مشتاق ترک سانتیاگو برنابئو است. رئال، سرخیو آسنخو از ویارئال را به عنوان جایگزینی مناسب برای لونین در نظر گرفته است. آسنخو در سال 2014 به زیردریایی زرد پیوست و بیش از 250 بازی برای این باشگاه انجام داده است. با این حال، بازیکن اسپانیایی اخیراً دستور نوک زدن را کنار گذاشته است. قرارداد فعلی او با ویارئال تابستان آینده منقضی می‌شود، بنابراین لوس بلانکوس می‌تواند در جنوری برای او قراردادی با قیمت کاهش دهد.
به گزارش مارکا، رئال مادرید به شدت جولیان آلوارز را زیر نظر دارد. مهاجم ریورپلاته در این فصل در 16 بازی 15 گل به ثمر رسانده و 6 گل دیگر را ثبت کرده است. عملکرد چشمگیر او لوس بلانکوس را که همیشه به دنبال ستاره بزرگ بعدی در فوتبال آمریکای جنوبی می‌باشد، جذب کرده است.
جالب اینجاست که این بازیکن 21 ساله در جوانی یک ماه را در آکادمی رئال مادرید سپری کرد. او همه را در باشگاه تحت تأثیر قرار داد، اما لوس بلانکوس به دلیل محدودیت‌های سنی نتوانست او را به خدمت بگیرد. با این حال، غول لالیگا امیدوار است اکنون در رقابت برای امضای او پیروز شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала