Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا – اسپانیول؛ مأموریت ژاوی از 20 نوامبر شروع می‌شود

© AFP 2023 / LLUIS GENEژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا قرار است با هدایت سرمربی جدیدش پس از مسابقات ملی، رقابت‌های لالیگا را استارت بزند.
به گزارش اسپوتنیک؛ ژاوی قرار است این آخر هفته اولین بازی خود را به عنوان سرمربی بارسلونا روی نیمکت قرار بگیرد، زیرا بلوگرانا در دربی کاتالونیا در نیوکمپ روز شنبه با رقیب اصلی خود اسپانیول روبرو می‌شود.
بارسلونا در لالیگا زیر نظر رونالد کومان مشکل داشت و به طرز شگفت انگیزی در چهار بازی اخیرش در لیگ تنها دو امتیاز کسب کرد. غول کاتالان نیاز مبرمی به تغییر داشتند که سرانجام با آمدن ژاوی انتظار می‌رود مشکل حل شودو
از سوی دیگر اسپانیول در این فصل ناهماهنگ بوده و در رده یازدهم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد. تیمی که به تازگی معرفی شده اوایل این ماه با اختلاف 2-0 گرانادا را شکست داد و می‌خواهد نتیجه مشابهی در برابر رقبای خود در این بازی کسب کند.
بارسلونا در این فصل در لالیگا به طرز تکان دهنده‌ای ضعیف بوده و نمی‌تواند از حضور در جمع چهار تیم برتر غافل بماند. با هدایت ژاوی غول کاتالونیا به دنبال این است که دوران جدیدش را با بیانیه‌ای در آخر هفته آغاز کند.
اسپانیول در گذشته مقابل بارسلونا با مشکل مواجه شده و باید سخت کار کند تا حریف‌اش را در روز شنبه شکست بدهد یا یک امتیاز از آن بگیرد. بارسلونا روی کاغذ تیم بهتری است و در این بازی دست بالا را دارد.
برای این دیدار خیلی‌ها پیش بینی کرده‌اند که بارسلونا 3-1 اسپانیول را شکست می‌دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала