بهترین رژیم غذائی برای کسانی که دیابت دارند

© Depositphotos.com / Subbotina Anna Девушка я яблоками и выпечкой
Девушка я яблоками и выпечкой - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
مطالعات دانشمندان بریتانیایی و نیوزیلندی نشان داد که مصرف کم کالری مهم ترین عامل در اثربخشی رژیم های غذایی برای کاهش وزن است.
به گزارش اسپوتینیک به نقل از مقاله منتشر شده در مجلهDiabetologia و در تحقیقاتی که بر روی مریضان مبتلا به دیابت نوع دوم انجام شده است، رژیم‌های کم کاربوهایدرات، مدیترانه‌ای، گیاه‌خواری و سایر رژیم‌های محبوب، مزایای قابل توجهی دارند، زیرا با کاهش کالری دریافتی در بدن همراه می شود.
دیابت چگونه ایجاد می شود؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2021
دیابت چگونه ایجاد می شود؟
محققین 19 مرور سیستماتیک قبلی را بر اساس گزارشات جمع آوری شده از موسسات مختلف طبی را مورد بررسی قرار دادند و بر اثربخشی رژیم های غذایی برای کاهش وزن و بهبودی در امراض دیابتی نوع 2 تاکید شد.
نویسندگان خاطرنشان می کنند که علاوه بر استعداد جنتیکی، شروع دیابت نوع II اغلب با اضافه وزن همراه است و علت این مرض نقض تعامل پیچیده هارمون های روده و متابولیت های میکروبی روده است که منجر به ایجاد می شود.
افراد دارای اضافه وزن، چربی را در کبد، پانقراس و ماهیچه ها ذخیره می کنند. این مرض همراه با اضافه وزن، عملکرد اندام ها را مختل می کند و در نتیجه هیپرگلیسمی (شکر خون بالا غیرطبیعی) که معمولاً با فشار خون بالا و چربی خون بالا همراه است را با خود به همراه دارند. کاهش وزن برای معالجه و بهبود دیابت نوع 2 حیاتی است. کاهش وزن کافی می تواند چربی های غیر طبیعی را از کبد و لوزالمعده حذف کند و دیابت را معکوس کند.
به همین دلیل افرادی که به دیابت نوع دوم مبتلا هستند، باید رژیم کاهش وزن که با کالری کم همراه باشد را رعایت کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала