Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خستگی ناپذیر همچون ابراهیموویچ؛ زلاتان در آستانه تمدید قرارداد با میلان

© AP PhotoZlatan Ibrahimovic
Zlatan Ibrahimovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
ابراهیموویچ قراردادش را با میلان تمدید می‌کند تا به درخشش های خود در تیم مطرح ایتالیایی ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که ستاره سویدنی قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر و تا سال 2023 با میلان تمدید خواهد کرد.
زلاتان قصد حضور در جام جهانی قطر را دارد و همچنین، از زندگی در میلان لذت می‌برد؛ به همین دلیل، علاقه‌مند به ادامه همکاری با باشگاه است. از طرف دیگر، در صورتی که شرایط بدنی ایبرا ایده‌آل ارزیابی شود، میلانی‌ها هم مایل به تمدید قرارداد او تا پایان فصل 2022 - 2023 خواهند بود.
ستاره روسونری در این فصل در همه مسابقات هشت بازی برای میلان انجام داده و موفق شده سه گل برای این تیم به ثمر برساند. زلاتان مصمم است که همچنان با میلان ادامه دهد و حتی با این تیم به جام دست پیدا کند.
باشگاه میلان پس از پنجره نقل و انتقالات زمستانی مذاکرات خود را با ستاره‌اش آغاز خواهند کرد. دستمزد فعلی او 7 میلیون یورو است و به این ترتیب او پردرآمدترین بازیکن تیم میلان محسوب می‌شود. قرارداد فعلی زلاتان در جون 2022 به پایان می‌رسد.
ابراهیموویچ در میلان احساس خوبی دارد و باشگاه از عملکرد او راضی است. بنابراین انتظار می‌رود دو طرف بدون مشکل به توافقی برای قرارداد جدید برسند. ایبرا تا به اینجای فصل در تمامی رقابت‌ها، در هشت بازی سه گل به ثمر رسانده و مصمم است یک سال دیگر در سن سیرو بماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала