Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوئل جذاب بارسا – سیتی برای جذب ستاره گابنی آرسنال

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
طبق ادعای سایت ترانفسرمارکت، باشگاه های بارسلونا و منچسترسیتی برای جذب کاپیتان آرسنال اقدام خواهند کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پیر امریک که اکنون در تیم آرسنال تحت هدایت آرتتا مشغول کار است، موفق شده تا اینجای رقابت‌ها با تیمش در جایگاه پنجم لیگ قرار بگیرد. آرسنالی‌ها در 10 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده و 8 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده اند.
باشگاه‌های بارسلونا و منچسترسیتی در تلاش تقویت فاز هجومی تیم شان هستند. از همین‌رو، قصد دارند در پنجره نقل و انتقالات زمستانی که اول جنوری سال 2022 آغاز می‌شود، یک مهاجم تراز اول به خدمت بگیرند، اقدامی که ساده به نظر نمی‌رسد.
در همین رابطه، سایت معروف ترانفسر مارک، مدعی شده که در کنار بارسلونا، منچسترسیتی نیز به کورس رقابت برای جذب پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال اضافه شده است.
تیم تحت هدایت پپ گواردیولا، پس از جدایی سرخیو آگوئرو به دنبال جذب یک مهاجم بوده است. سیتیزن هادر تابستان تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام انجام دادند اما با مخالفت باشگاه لندنی روبرو شدندو
در حال حاضر به نظر می‌رسد که جذب کاپیتان آرسنال در اولویت گواردیولا برای تقویت خط حمله‌اش قرار گرفته است. اوبامیانگ، ستاره و کاپیتان تیم آرسنال در ابتدای فصل بازی‌های تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد اما در ادامه توانست خودش را مجدداً به ترکیب اصلی توپچی‌ها برساند.
او در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر جزیره موفق شده چهار گل به ثمر برساند. اوبا همچنین در بازی تیمش برابر وست بروم در کارابئو کاپ نیز هت تریک کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала