زن و شوهر ارمنی 20 میلیون دالر بودجه کرونا امریکا را دزدیدند

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر Сотрудники полиции производят задержания вовремя протеста в Нью-Йорке
Сотрудники полиции производят задержания вовремя протеста в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
زن و شوهر مهاجر ارمنی از کالیفرنیا (ایالات متحده امریکا) بیش از 20 میلیون دالر بودجه COVID ایالات متحده را دزدیدند و فرار کردند.
یک زوج ارمنی به دلیل دریافت غیرقانونی بیش از 20 میلیون دالر از بودجه برای مبارزه باCOVID-19 غیابی محکوم شدند.
به گزارش اسپوتینک، ریچارد آیوازیان 43 ساله به 17 سال زندان و همسرش ماریتا ترابلیان 37 ساله به اتهام سرقت 20 میلیون دالر از بودجه کووید را از طریق پولشویی به 6 سال زندان غیاباً محکوم شدند.
این زوج متواری هستند که در رابطه با آن حکم غیابی ریچارد آیوازیان و ماریتا ترابلیان صادر شده است. مقامات فدرال گفتند که مجرمین دستبندهای ردیابی خود را در 29 اگوست خاموش کردند.
در طول صدور حکم، قاضی استفان دبلیو ویلسون، ریچارد آیوازیان را به عنوان "سارق بی عاطفه که به قانون احترام نمی گذارد" توصیف کرد که "دزدی را یک دستاورد می داند." قاضی همچنین برادرش آرتور 41 ساله را به پنج سال زندان غایباً محکوم کرد.
در 25 جون هیئت منصفه فدرال ریچارد و آرتور آیوازیانوف و همچنین ام. ترابلیان را در یک فقره توطئه برای ارتکاب دزدی بانکی و اختلاس وجوه با استفاده از وسایل الکترونیکی مجرم تشخیص داد.
ریچارد ایوازیان و برادرش نیز به دلیل سرقت اطلاعات شخصی در شرایط تشدید کننده محکوم شدند.
FBI برای اطلاعات در مورد ریچارد آیوازیان 43 ساله به 17 سال زندان و همسرش ماریتا ترابلیان 37 ساله تا 20000 دالر جایزه تعیین می کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала