Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفر دور و دراز کوتینیو برای نشستن روی نیمکت

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
فیلیپه کوتینیو ستاره برازیلی بارسلونا، با وجود دعوت از سوی تیته به اردوی تیم ملی کشورش، حتی یک دقیقه در دو بازی برابر کلمبیا و آرجانتین به میدان نرفت.
به گزارش اسپوتنیک، فیلیپه کوتینیو هافبک تهاجمی بارسلونا که به دلیل مصدومیت‌های متوالی شدیداً افت کرده و در ترکیب ثابت بلوگرانا جدایی ندارد، اخیراً و در کمال تعجب از سوی تیته سرمربی تیم ملی برازیل برای دو بازی دشوار در رقابت‌های راه‌یابی به جام جهانی 2022 قطر برابر تیم‌های کلمبیا و آرجانتین دعوت شد.
این ستاره برازیلی 22250 کیلومتر مسافت را برای حضور در اردوی تیم ملی برازیل پیمود و امیدوار بود دقایقی را برای تیم ملی کشورش به میدان برود.
کوتینیو اما در دو بازی برابر کلمبیا و آرجانتین حتی یک دقیقه هم بازی نکرد و در هر دو بازی روی نیمکت نشست تا همه این تصمیم تیته را عجیب عنوان کنند.
کادر فنی تیم ملی برازیل در مورد بازی ندادن به کوتینیو گفته است که به او اعتماد دارند و تلاش می‌کنند تا او را به شرایط آرمانی برگردانند.
کوتینیو در حالی این شرایط را تجربه می‌کند که در بارسا نیز وضعیت خوبی ندارد و در اکثر بازی‌ها روی نیمکت می‌نشیند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала