شرکت اپل تعمیر آیفون و کامپیوترهای مک را در خانه امکان‌پذیر می‌کند

© Depositphotos.com / PkprojectЗарядка смартфона
Зарядка смартфона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
کاربران آیفون و مک به‌زودی می‌توانند این دستگاه‌ها را در خانه تعمیر کنند. این شرکت ساعاتی قبل اعلام کرد که به زودی فروش قطعات و ابزار مورد نیاز برای تعمیر برخی از محصولات اپل در خانه را شروع می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، این طرح ابتدا با سری آیفون 12 و 13 آغاز می‌شود و در ادامه مک‌های مبتنی بر تراشه‌ی M1 هم به این طرح ملحق می‌شوند. گفته می‌شود در آغاز کار، کاربران می‌توانند نمایشگر، باتری و دوربین را با استفاده از قطعات ارائه شده از طرف اپل تعویض کنند و در ادامه خرید قطعات بیشتری ممکن می‌شود.
این مطلب در وب سایت شرکت اپل منتشر شده است.
اپل می‌گوید این طرح اوایل سال 2022 در امریکا اجرایی می‌شود و سپس به دیگر کشورها راه پیدا می‌کند. این شرکت همچنین خاطرنشان کرده که این طرح فقط مناسب کاربرانی است که با تعمیر وسایل الکترونیکی مشکلی ندارند و در کل اکثریت کاربران باید تعمیر این گجت‌ها باید به متخصصان مراجعه کنند.
اپل در سال 2021 همچنان با ارزش‌ترین برند جهان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2021
اپل در سال 2021 همچنان با ارزش‌ترین برند جهان
اپل همواره به کاربران خود توصیه می‌کند که برای تعمیر گجت‌های خود، از قطعات اصل ارائه شده توسط این شرکت استفاده کنند ولی در این میان برخی از تعمیرگاه‌های غیرمجاز چنین کاری را انجام نمی‌دهند. اما حالا با این طرح، اپل به طور مستقیم قطعات موردنظر را به کاربران می‌فروشد که از این راه می‌تواند درآمد قابل توجهی را کسب کند.
اپل اعلام کرده که قصد دارد در ادامه فروش بیش از 200 قطعه و ابزار مجزا را آغاز کند و همچنین کاربران قبل از خرید با مرور آموزش‌های ارائه شده می‌توانند در این زمینه تصمیم بهتری بگیرند. این شرکت هنوز قیمت قطعات و ابزارهای موردنظر را اعلام نکرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала