Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موافقت مسی و آلبی سلسته برای تمرکز به پی‌اس‌جی

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2021
عضو شوید
لیونل مسی با آرجانتین به توافق رسید تا در ماه‌های آینده به صورت کامل روی کارش در پاریسن‌جرمن متمرکز شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ آرجانتین رسماً به جام جهانی 2022 صعود کرد و تساوی مقابل برزیل همراه با شکست 2-0 چیلی مقابل اکوادور برای حضور در قطر کافی بود و حالا لیونل مسی با تیم ملی به توافق رسیده که تمرکزش را در ماه‌های آینده روی پاریسن‌جرمن بگذارد.
علی‌رغم رضایت مسی برای اولویت دادن به تیم ملی آرجانتین در مراحل امضای قرارداد، اعضای کادر پشتیبان پاریسن‌جرمن، به ویژه لئوناردو مدیر ورزشی از این موضوع ناامید شده‌اند و این بازیکن در مورد تحریکات‌اش حتی به صحبت‌های علنی نیز رسیده است.
این موضوع قبل از تعطیلات بازی‌های ملی جاری زمانی که مسی برای درمان به مادرید رفت، دو بازی مقابل RB لایپزیگ و بوردو را از دست داد، اما بلافاصله در دسترس بود تا برای آرجانتین در مسابقات مقدماتی فوق‌الذکر بازی کند.
با این حال، آرجانتین هنوز چهار بازی برای بازی در گروه خود دارد و اکنون به طور جدی در نظر گرفته می‌شود که مسی برای هیچ یک از آنها دعوت نشود.
مسی بر این باور است که درست است که او به پاریسن‌جرمن زمان بیشتری برای حضور در جام جهانی اختصاص دهد، به خصوص با توجه به این‌که این مهاجم دقایق بیشتری در سطح ملی نسبت به بازی‌های داخلی تا کنون در فصل 2021/22 بازی کرده است.
سود برای مسی
پاریسن‌جرمن و اتحادیه فوتبال آرجانتین اخیراً در این مورد صحبت کرده‌اند و آنها ادعای خود را مطرح کرده‌اند که چرا اگر مسی قرار باشد چهار بازی نهایی مقدماتی را از دست بدهد به نفع هر دو طرف خواهد بود.
دور بعدی مسابقات مقدماتی قرار است در جنوری برگزار شود و اکنون منتظریم تا ببینیم لیونل اسکالونی مربی مسی را فرا خواهد خواند یا به توافق اصولی مبنی بر عدم بازی این کهنه کار پایبند است.پاریسی‌ها امیدوار است هر چه زودتر مسی مناسب را به تیم بازگرداند، به خصوص با بازی حساس لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی که کمتر از یک هفته دیگر برگزار می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала