Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتلتی چشم به راه تصمیم نهایی یوفا در باره گریزمان

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSAtletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019.
Atletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
یوفا این جمعه در مورد درخواست تجدید نظر در باره محرومیت گریزمان به صورت فوری تصمیم خواهد گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ این جمعه 19 نوامبر، روز کلیدی است تا موضع یوفا در مورد درخواست تجدید نظر محرومیت آنتوان گریزمان مشخص شود که آیا او سرانجام می‌تواند در 24 نوامبر آینده مقابل میلان در ورزشگاه متروپولیتانو بازی کند یا خیر.
همانطور که موندو دپورتیوو مدعی شده، اکنون کمیته استیناف یوفا برای رسیدگی به درخواست تجدیدنظر برای دومین بازی تحریمی که توسط کمیسیون اخلاق و انضباطی یوفا علیه مهاجم فرانسوی اتلتیکو اعمال شده، تشکیل جلسه خواهد داد. مجازات استاندارد برای اقداماتی که توسط هیئت انضباطی به عنوان "بازی خشن" که خشونت به حساب نمی‌آید توصیف می‌شود.
این تصمیم در دست قاضی ترکیه‌ای و نایب رئیس سازمان انضباطی لونت بیچاکچی ترکیه‌ای است. او کسی است که باید این جمعه درخواست تجدید نظر اتلتیکو مادرید را مطالعه کند که بر اساس دو استدلال است. از یک طرف، تیم اتلتی همچنان اصرار دارد که آنتوان گریزمان هیچ قصدی نداشته است، زیرا او هرگز روبرتو فیرمینیو برزیلی را ندیده است. عنصر دیگری نیز وجود دارد که آنها می‌دانند تعیین کننده است و آن این واقعیت است که بازیکن برزیلی هرگز به کمک پزشکی نیاز نداشت و توانست بدون مشکل به مسابقه ادامه دهد. این دو خط در را برای قاضی ترکیه‌ای باز می‌گذارد تا تحریم را کاهش دهد و در یک مسابقه بر اثر اخراج بگذارد.
اگر این تحریم تصویب شود، اتلتیکو مادرید تنها می‌تواند به آخرین دادگاه CAS اعتراض کند. بدنی که قبل از آن می‌توانید اقدامات احتیاطی را درخواست کنید. اگرچه برای اعطای آن باید یک سری شرایط کلیدی وجود داشته باشد، مانند ظاهر قانون حسنه و اینکه خسارت در صورت عدم رعایت احتیاط غیرقابل جبران باشد.
اما برای آن، اولاً نظر قاضی ترک، نایب رئیس دومین نهاد انضباطی یوفا که در حال حاضر 14 نماینده دارد، کلیدی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала