Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به دلیل امتناع از تزریق واکسن؛ 4 ستاره بایرن مونیخ تحریم شدند!

© REUTERS / Paul HannaReal Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich
Real Madrid - Bayern Münich - Joshua Kimmich - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
حضور در هتل‌های آلمان برای افرادی که واکسن نزده‌اند ممنوع شده و به همین دلیل 4 بازیکن بایرن‌مونیخ نمی‌توانند همراه تیم‌شان به اردو بروند.
به گزارش اسپوتنیک، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور آلمان دوباره سیر صعودی گرفته و همین امر باعث شده مقررات بهداشتی و امنیتی جدیدی وضع شود.
در همین رابطه، نشریه آلمانی "بیلد" خبر داد، 4 بازیکن بایرن‌مونیخ که یاشوا کیمیش، سرژ گنبری، جمال موسیالا و اریک ماکسیم چوپوموتینگ هستند واکسن نزده‌اند و به همین دلیل اجازه حضور در هتل محل اقامت بایرنی‌ها را پیش از دیدار مقابل آگزبورگ نخواهند داشت.
چندی پیش کیمیش اعلام کرده بود فعلاً واکسن نمی‌زند و می‌خواهد ببیند عوارض جانبی این واکسن‌ها چگونه خواهد بود که با واکنش مقامات دولتی از جمله وزیر کشور آلمان هم مواجه شد.
کیمیش که یکی از ستاره‌های اصلی بایرن مونیخ محسوب می‌شود، قطعاً مهم‌ترین فردی است که دوری او به باواریایی‌ها لطمه خواهد زد. او پیش از این گفته بود که هنوز واکسن کووید دریافت نکرده و منتظر است که احتمال وجود عوارض جانبی پس از تزریق واکسن را بررسی کند.
وزیر بهداشت آلمان مستقیماً از بازیکنان درخواست کرده که واکسن کرونا را هر چه سریع‌تر دریافت کنند. قوانین آلمان بسیار سرسختانه تاکید دارند که بازیکنان برای حضور در محل اقامت تیم (هتل‌ها) و همچنین رستوران‌ها باید واکسن زده باشند.
همچنین به کارمندان هتل‌ها نیز مکرراً یادآوری شده که بدون قائل شدن هیچ گونه استثنایی، روند اجرای پروتکل‌های جدید را رعایت کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала