Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جلسۀ مهم "ژاوی" با مهره‌های تاثیرگذار بارسلونا

© AFP 2023 / LLUIS GENEژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
سرمربی جدید بارسلونا برای ترتیب و تنظیم تیم، جلسه‌ای مهم با بازیکنان کلیدی بارسلونا برگزار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بعد از روزهای پر فراز و نشیب و سختی که پشت سر گذاشت حالا شرایط نسبتا آرامی را تجربه می کنند.
نتایج ضعیف رونالد کومان باعث شد که این سرمربی هلندی از هدایت بلوگرانا برکنار شود و مطابق پیش‌بینی‌ها ژاوی هرناندز به نوکمپ بازگشت تا این بار در قامت مربی کمک حال بارسا شود.
ژاوی هرناندز در بازی برابر اسپانیول برای اولین بار به عنوان سرمربی روی نیمکت بارسا خواهد نشست. لوئیز ماسکارو، خبرنگار اسپورت خبر داده که ژاوی پیش از دیدار مقابل اسپانیول پرداخت و از جلسه تک به تک سرمربی بارسلونا با بازیکنانش خبر داد.
یکی از جلسات کلیدی ژاوی هرناندز، گفتگو با "جرارد پیکه" بود. ستارۀ که این روزها به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و همه او را یک بازیکن "غیرحرفه‌ای" می‌خوانند. پیکه یکی از مهره‌های تاثیرگذار در رختکن بارسلونا است و ژاوی می‌داند به او نیاز پیدا خواهد کرد.
سرمربی بارسا در این جلسه خواستار کمک از پیکه شده و گفته که در این لحظات مهم، تیم را کمک کند و احساس مسوولیت داشته باشد. از سوی دیگر ژاوی بر این باور است که پیکه بهترین مدافع تیمش است و می‌تواند نقش محوری و فرماندهی خود را در تیم پیدا کند.
از زمان روی کارآمدن ژاوی هرناندز این تیم تمرینات فشرده خود را پشت سر گذاشته و گزارش ها در کاتالونیا حاکی از آن است که سرمربی جدید بارسلونا ایده های هجومی ویژه ای دارد.
در واقع به نظر می رسد که ژاوی به دنبال ساختن یک بارسلونای کاملا تهاجمی است؛ اتفاقی که هواداران بارسا حداقل در دو، سه فصل اخیر از مشاهده آن محروم بوده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала