Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: تعیین تاریخ قرعه‌کشی بازی‌های پلی‌آف بین قاره‌ای جام جهانی

© Sputnik / Алексей Никольский /  مراجعه به بانک تصاویر توپ جام جهانی
توپ جام جهانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
تاریخ قرعه‌کشی بازی‌های پلی‌آف بین قاره‌ای جام جهانی 2022 قطر از سوی فیفا تعیین شد.
به گزارش اسپوتنیک، طبق خبرنامه‌ی رسمی فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا، قرعه‌کشی پلی‌آف بین قاره‌ای جام جهانی روز جمعه 26 نوامبر 2021 (5 قوس 1400) در زوریخ سوئیس ساعت 17:00 به وقت اروپا انجام خواهد شد که این قرعه‌کشی برای تمام قاره‌ها از وب‌سایت فیفا بصورت زنده پخش خواهد شد.
در این خبرنامه آمده است پلی‌آف بین قاره‌ای به صورت تک بازی جون سال آینده در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود. این مسابقات قرار است تیم‌های صعودکننده به جام جهانی از قاره‌های کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه‌ی دریای کارابین)، آسیا (ای‌اف‌سی)، کونمبول (آمریکای جنوبی) و OFC )اوقیانوسیه را مشخص کند.
پیش از این پلی‌آف بین قاره‌ای جام جهانی بصورت رفت‌وبرگشت برگزار می‌شد که حالا این بازی‌هلی بصورت تک‌بازی در روزهای 13 و 14 جون سال 2022 برگزار خواهد شد.
بازی‌های پلی‌آف ابتدا قرار بود در ماه مارچ 2022 برگزار شود، اما به دلیل همه‌گیری بی‌سابقه کووید-19 در زمان‌بندی مسابقات مقدماتی جام جهانی فیفا در سطح جهانی، این رقابت‌ها به جون 2022 موکول شد.
قابل ذکر است که چهار سال پیش، استرالیا و پرو با پیروزی بر هندوراس و نیوزیلند به ترتیب از طریق پلی‌آف بین قاره‌ای به جام جهانی فوتبال 2018 روسیه صعود کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала