Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره یوونتوس و رویای فتح جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا

Paulo Dybala - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
دیبالا می‌گوید به دنبال قهرمانی در جام جهانی و لیگ قهرمانان اروپا است.
به گزارش اسپوتنیک، پائولو دیبالا، مهاجم آرجنتینی یوونتوس می‌گوید رویای بزرگ او در فوتبال قهرمانی در جام جهانی و همچنین لیگ قهرمانان اروپا است.
این ستاره بیانکونری در گفت‌وگویی در این باره اظهار داشت:
"عاشق بازی کردن برای تیم ملی آرجنتین هستم و همین باعث می‌شود تا به سرزمینم و ریشه‌ام نزدکتر شود. در کنار اینها رؤیای قهرمانی با آلبی‌سلسته در جام جهانی را دارم و در کنارش دوست دارم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم تجربه کنم. من هر روز برای رسیدن به این نتایج کار می کنم"
دیبالا در ادامه گفت:

"من همیشه با نگاه به آینده زندگی می کنم و به اهدافی که می خواهم به آنها برسم فکر می کنم. اینکه بازیکن مهمی برای یوونتوس باشم و به عنوان یک انسان و یک مرد رشد کنم."

دیبالا در این فصل موفق شده شش گل در 11 بازی برای بیانکونری به ثمر برساند که شامل سه گل در آغاز بسیار خوب این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.
اما شرایط یوونتوس در لیگ ایتالیا چندان خوب نیست و آنها در حال حاضر با تنها 18 امتیاز از 12 بازی در رده هشتم جدول جای گرفته‌اند.
بانوی پیر شنبه این هفته باید به مصاف تیم مائوریتزیو ساری، سرمربی سابقش، برود اما لاتزیو نیز نمی‌تواند در این بازی از چیرو ایموبیله، ستاره این تیم، استفاده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала