Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فاش شد؛ مسی برای جدایی از بارسا گریه نکرد!

© REUTERS / Albert Gea Лионель Месси во время пресс-конференции
Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
ژوزه الیاس در مصاحبه با اسپورت فاش کرد که علت گریه‌های لیونل مسی نماندن در نوکمپ نبوده است.
به گزارش اسپوتنیک، ژوزه الیاس سرمایه گذار و شریک اصلی خوان لاپورتا برای پرداخت وثیقه ریاست بارسلونا بوده است. وی ادعا کرده است که بارسا دچار "محدودیت های مالی و سازمانی" بوده است.
الیاس برای این که لاپورتا بتواند رییس بارسلونا شود، مبلغ 9 میلیون یورو را وثیقه گذاشته بود. اکنون او در مصاحبۀ با "اسپورت" فاش کرد که علت گریه‌های لیونل مسی نماندن در نوکمپ نبوده است.
او در این رابطه گفت:
"مسی به 3 لیل از بارسا رفت. دلیل اول این است که باید برخی دستمزدها برای اعضای دیگر کاهش پیدا می‌کرد که قابل درک نبود. دلیل دوم این است که بارسا پول برای پرداخت به وی نداشت و می‌خواستند که حقوق وی را قسطی و در آینده بپردازند. دلیل سوم ایجاد تیم و هیجانی جدید بود و با حضور مسی چنین چیزی امکان‌پذیر نبود."
این سرمایه‌گذار و شریک خکوان لاپورتا در ادامه گفت:
"جدایی مسی قابل یش بینی بود. باید تیم جدیدی ساخته می شد و این اتفاق با مسی امکان پذیر نبود. او در سنی است که دیگر نمی توانست در بارسا باشد. برای این که بتوانیم بارسا را به یک تیم برنده تبدیل کنیم، باید پروژه پسامسی را ایجاد می کردیم. باید خیلی سریع این تصمیم گرفته می شد."
او و در پایان صحبت‌هایش گفت:
"مسی به خاطر نماندنش در بارسا گریه نمی کرد بلکه به خاطر اتفاقات مختلف گریه می کرد. یک دوره برای او به پایان رسیده بود آن هم در حالی که او زندگی اش را به همراه خانواده اش در بارسلونا ساخته بود."
گفته شده بود که مسی حاضر شده بود تا دستمزدش را 50 درصد کاهش بدهد تا بتواند قراردادش را با بارسلونا تمدید کند. بازیکن 34 ساله در مراسم وداعش با بارسلونا در مقابل خبرنگاران اشک ریخت و به صورت رایگان راهی پی اس جی شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала