ممکن در ماه جنوری فضاپیما به مریخ پرواز کند

© Photo / Twitter/@SpaceXSpaceX CEO Elon Musk said the Starship reusable spacecraft will be launched in 1-2 months and fly to about 20 kilometers above the Earth
SpaceX CEO Elon Musk said the Starship reusable spacecraft will be launched in 1-2 months and fly to about 20 kilometers above the Earth - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
ماسک: پرتاب مداری این فضاپیما به مریخ ممکن است در اوایل جنوری 2022 جنوری انجام شود که یک پرواز مداری آزمایشی نمونه اولیه Starship شرکت امریکایی SpaceX خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، در گردهمایی که توسط آکادمی ملی علوم انجینری و طبی (NASEM) برگزار شد. ایلان ماسک مؤسس شرکت امریکاییSpaceX ، در جریان سخنرانی پیوند ویدئویی خود گفت: "امیدواریم اولین پرواز آسمانی را در فبروری انجام دهیم. این ماه را با سکوی پرتاب و برج پرتاب به پایان خواهیم رساند، در دیسامبر چندین آزمایش و پرتاب را در جنوری انجام خواهیم داد."
فقر و گرسنگی در افریقا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.10.2021
ماسک بخاطر نجات بشریت از گرسنگی آماده فروش سهام تسلا است
این کارآفرین خاطرنشان کرد که اولین پرتاب از این دست "با ریسک بزرگ همراه است"، بنابراین هیچ اطمینانی وجود ندارد که همه چیز به خوبی پیش برود، اما به هر شکلی، اسپیس ایکس "می‌تواند پیشرفت قابل توجهی" در زمینه توسعه این راکت داشته باشد. سیستم های خودرو فضاپیمای قابل استفاده مجدد استارشیپ برای پرواز به مریخ برای 100 نفر طراحی شده است.
نمونه های اولیه این فضاپیما تاکنون چندین بار پروازهای آزمایشی با بازگشت به زمین انجام داده اند، اما تاکنون در جو زمین انجام شده است. از بین تمام آزمایشات پروازی Starship، فقط آخرین مورد بدون از بین بردن وسیله نقلیه به دلایلی انجام شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала