Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب سرمربی واتفورد به نیمکت‌نشینی رونالدو

© REUTERS / Phil NobleИгрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом»
Игрок «Манчестер Юнайтед» Криштиану Роналду в матче с «Ньюкаслом» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2021
عضو شوید
سرمربی واتفورد به نیمکت نشینی فوق ستاره پرتگالی در منچستریونایتد واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، واتفورد روز شنبه در چارچوب مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس میزبان منچستریونایتد خواهد بود.
این بازی در حالی برگزار می‌شد که اوله گونار سولسشر به علت نتایج ضعیف تیمش در هفته‌های اخیر شدیدا تحت فشار است و بسیاری از رسانه‌های خبری در حال بررسی جانشینان احتمالی این مربی هستند.
کلودیو رانیری سرمربی واتفورد در خصوص نیمکت نشینی رونالدو در یونایتد صحبت کرد و به سولسشر طعنه زد. سرمربی ایتالیایی در مورد رونالدو گفت:
"لطفا رونالدو را به من بدهید و مشکلی برایم نخواهد بود. به او هر بازی 90 دقیقه میدان خواهم داد.کریستیانو یکی از بهترین های دنیاست و حضور او برای فوتبال اتفاق مثبتی است چرا که خیلی از بازیکنان جوان او را الگو قرار می دهند و سعی می کنند به خوبی او باشند."
یونایتد در حال حاضر با 17 امتیاز از 11 بازی در رده شش جدول رده‌بندی قرار دارد و دو باخت برابر لیورپول و منچسترسیتی در اولدترافورد با دریافت مجموع هفت گل، بدون این که حتی یک گل به ثمر برساند، باعث شده که هواداران و مدیران از عملکرد بازیکنان و کادر فنی این تیم ناراضی باشند.
فردا از ساعت 7:30 دقیقه بازی حساس منچستریونایتد مقابل واتفورد برگزار خواهد شد و باید دید تقابل سولسشر با رانیری که به تازگی هدایت زردپوشان را برعهده گرفته، چگونه رقم خواهد خورد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала